Kylpylään flunssassa
En siis itse menisi, mutta näyttää kyllä siltä että moni menee. Äsken erään nimeltä mainitsemattoman kylpylähotellin aamiaisella useita niistäviä ja yskiviä ihmisiä. Yksi perhe tuli aamuaissaliin niin isä niisti ilmaan pisarat roiskuen ja äiti nenäliinaan niin että vedet vaan valui silmistä. Sitten suoraan laittamatta käsidesiä buffet pöytään. Yäk! Ettäs kehtaatte! Miksi pitää tulla levittämään pöpöjä? Tuskin koronaa, mutta ei tässä perusflunssaakaan kaipaa. Jos on kipeä niin jäädään kotiin ja jos tauti alkaa reissussa niin pysytään huoneessa/ lähdetään kotiin. Henkilökunta olisi varmasti toimittanut aamiaisen huoneeseen.
Kommentit (21)
Saa nähdä millainen meno syysloma viikoilla on. Ja mitä sen jälkeen. En menisi.
Niisti ilmaan sisätiloissa ja vielä ravintolassa? Toi on ulkonakin jo ehkä oksettavinta mitä tiedän. Mikä siinä nenäliinan käytössä on niin vaikeaa?
Jep, ei voi ymmärtää. En ole korona-aikaan paljon ravintoloissa halunnut käydä, hakenut aina ruokaa mukaan, mutta viime viikolla pitkästä aikaa menin ravintolaan. Eiköhän naapuripöytään isossa ravintolassa eksynyt joku flunssainen perhe jossa kokoajan aivasteltiin ja köhittiin. Mietin oikeasti, että ei voi olla totta? Mikä ihmeen pakko ihmisten on tulla tuossa kunnossa ravintolaan syömään? Meni itseltä fiilis koko ravintolareissusta ja syömisestä ja olen tässä nyt stressannut monta pvää että toivottavasti ei ollut koronaa heillä.
Tämän takia myös meidän perhe jättää tänä syyslomalla kylpyläreissut yms väliin.
Tuhansien järvien maassa voi puljata kesäisin vesistöissä niin, ettei ole kaipuuta yhteisiin, pieniin sisälätäköihin. Aikoinani pitkäaikaisesta sairaudesta toipuessa olin lääkärin suosituksesta uimahallin päivittäiskäyttäjä. Näin sitä "kulttuuria" riittävästi.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Pandemia on paljastanut tämän kansan älyn tason. Eipä ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Pandemia on paljastanut tämän kansan älyn tason. Eipä ole kehumista.
Älyn tason lisäksi paljastanut itsekkyyden. Eihän se haittaa jos minä vähän kipeänä kuljen ympäriinsä kun hyvin jaksan. Viis siitä että muut tulee kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Niisti ilmaan sisätiloissa ja vielä ravintolassa? Toi on ulkonakin jo ehkä oksettavinta mitä tiedän. Mikä siinä nenäliinan käytössä on niin vaikeaa?
Olisi vaikka ottanut lautasliinan :)
Kylpylään voi mennä flunssaisena ja mikäli yskittää, aivastuttaa ei kättä tarvitse laittaa suun eteen. Altaissa voi vapaasti pärskiä samoin saunassa. Ei haittaa vaikka räkä lentää. Flunssan aikaa ei sen ihmeellisempää tämä syksy.
Pandemia on tuonut esille kaikki pelkäävät ja pakko-oireiset. Ei bäitä ennen näin paljoa näkynyt. Vai onko tauti lisääntynyt?
Flunssassa kylpylään kirjoitti:
Kylpylään voi mennä flunssaisena ja mikäli yskittää, aivastuttaa ei kättä tarvitse laittaa suun eteen. Altaissa voi vapaasti pärskiä samoin saunassa. Ei haittaa vaikka räkä lentää. Flunssan aikaa ei sen ihmeellisempää tämä syksy.
Ei sen ihmeellisempää kuin ennenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi vaikka ottanut lautasliinan :)
Vierailija kirjoitti:
Pandemia on tuonut esille kaikki pelkäävät ja pakko-oireiset. Ei bäitä ennen näin paljoa näkynyt. Vai onko tauti lisääntynyt?
Sama homma oli itselläni ennen pandemiaa. Aina ärsyttänyt ihmiset ketkä levittää flunssaa ympäriinsä ja liikkuvat yskimässä ja räkimässä ihmisten ilmoilla , samoin huono käsihygienia sucks.
Itse menen flunssaisena kylpylään ja niistän missä haluan. Se ei ole laitonta. Haluan ärsyttää ihmisiä, sillä lähes kaikki ihmiset ärsyttävät minua. Yleisemmin hitaudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse menen flunssaisena kylpylään ja niistän missä haluan. Se ei ole laitonta. Haluan ärsyttää ihmisiä, sillä lähes kaikki ihmiset ärsyttävät minua. Yleisemmin hitaudellaan.
Jaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma oli itselläni ennen pandemiaa. Aina ärsyttänyt ihmiset ketkä levittää flunssaa ympäriinsä ja liikkuvat yskimässä ja räkimässä ihmisten ilmoilla , samoin huono käsihygienia sucks.
Toki! Onko muita pakkio-oireita.
Korona oli teille kuin lottovoitto. Viimeinkin muutkin elää kuten kuuluu. Ja nyt se on taas ohi.
Eikä enää palaa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti eivät osaa enää palata normaaliin ja nyt kehtaavat tuoda esiin sairauttaab, olihan muutkin yhtä hassuja vielä hetki sitten. Kerrankin elämä näytti normaalilta.
No nyt on palattu normaaliin, ihana vapaus on koittanut 😏