Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet kerrostalossa ihan yksin

Vierailija
02.10.2021 |

Mulla on naapureina eläkeläisiä, jotka huitelevat pitkin maailmaa koronasta huolimatta. Taas olen yksin ja tämä talo tuntuu niin autiolta ja jopa pelottavan hiljaiselta. Tykkään, kun elämää on ympärille, mutta tämä hiljaisuus on tosi outoa ja siis jopa pelottavaa, kun minä yksin olen täällä koko talossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hounting house....??

kun katsot ikkunasta yöllä, kaikki ympäriltä on kadonnut. talo leijailee jossain tyhjässä. ei ketään eikä mitään missään... koskaan....

😵

Vierailija
2/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpästä ei kuulu usein ääniä, joten itsellänikin on käynyt ajatuksia, että ovatko naapurini matkoilla tai muuttaneet pois.

Hiljaista on asua täällä omassa kämpässä ja vieläpä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka pelkäävät hiljaisuutta. Mutta olenkin maaseudulla kasvanut.

Vierailija
4/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tunne yhdessä kerrostalossa. Hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Mutta seinistä kuului todella outo koputus ajoittain. Usein yöllä.

Vierailija
5/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni. 

Varmaan useimmissa kerrostaloissa aika harvinainen tilanne ettei olisi kuin yksi asukas paikalla. 

Vierailija
6/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin kun toimistotaloissa on joskus yksittäisiä asuntoja, niin eikö tunnu oudolta, kun talo tyhjenee aina illaksi. Korona-aikaan ollut hiljaista päivisinkin.

Vierailija
7/7 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaessani asunnon uudesta talosta saatoin olla hetken aikaa ainut asukas. Tuntui se oudolta mutta onneksi sitä kesti vain vähän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan