Oletteko olleet kerrostalossa ihan yksin
Mulla on naapureina eläkeläisiä, jotka huitelevat pitkin maailmaa koronasta huolimatta. Taas olen yksin ja tämä talo tuntuu niin autiolta ja jopa pelottavan hiljaiselta. Tykkään, kun elämää on ympärille, mutta tämä hiljaisuus on tosi outoa ja siis jopa pelottavaa, kun minä yksin olen täällä koko talossa.
Kommentit (7)
Mun kämpästä ei kuulu usein ääniä, joten itsellänikin on käynyt ajatuksia, että ovatko naapurini matkoilla tai muuttaneet pois.
Hiljaista on asua täällä omassa kämpässä ja vieläpä yksin.
En ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka pelkäävät hiljaisuutta. Mutta olenkin maaseudulla kasvanut.
Minulla oli sama tunne yhdessä kerrostalossa. Hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Mutta seinistä kuului todella outo koputus ajoittain. Usein yöllä.
En tietääkseni.
Varmaan useimmissa kerrostaloissa aika harvinainen tilanne ettei olisi kuin yksi asukas paikalla.
Joskus mietin kun toimistotaloissa on joskus yksittäisiä asuntoja, niin eikö tunnu oudolta, kun talo tyhjenee aina illaksi. Korona-aikaan ollut hiljaista päivisinkin.
Ostaessani asunnon uudesta talosta saatoin olla hetken aikaa ainut asukas. Tuntui se oudolta mutta onneksi sitä kesti vain vähän aikaa.
hounting house....??
kun katsot ikkunasta yöllä, kaikki ympäriltä on kadonnut. talo leijailee jossain tyhjässä. ei ketään eikä mitään missään... koskaan....
😵