Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso on se mikä kiinnostaa?

Vierailija
02.10.2021 |

Kiinnostaako naisia oikeasti sopia tapaamista/treffejä mihen kanssa, jolla on noin 20cm pituus siellä?

Olen nyt pitkästä aikaa vapaa ja tajusin vasta että ilmeisesti oma heppi on isompi kuin 99% miehistä. En tätä ole aikaisemmin tiedostanut parisuhteessa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan sovi treffejä kalun koon perusteella. Vaan sen, että vaikuttaako mies yleisesti ottaen mielenkiintoiselta. Luulis että aikuinen ihminen tajuaisi tämän, eikä luulisi että kumppaneita houkutellaan vaan sillä mitä housuista löytyy. N41

Vierailija
2/3 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta noin pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan sovi treffejä kalun koon perusteella. Vaan sen, että vaikuttaako mies yleisesti ottaen mielenkiintoiselta. Luulis että aikuinen ihminen tajuaisi tämän, eikä luulisi että kumppaneita houkutellaan vaan sillä mitä housuista löytyy. N41

No en ole minäkään miehenä koskaan ollut kiinnostunut esim pelkästään naisten tissien koosta.

Tämä aloitus ei ollut lähinnä ihan tavallista parisuhdetta etsiville vaan lähinnä Tinderissä yms paikoissa, joissa etsitään myös satunnaista seuraa. Eli minulle oli yllätys että jotkut naiset (seksiseuraa etsivät?) tuntuu ole erittäin kiinnostuneita mitä minulla on jalkojen välissä, eikä ketään kiinnostanut että mitä esimerkiksi harrastan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän