Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa pliis!! Uudesta suhteesta olisi kysymyksiä!!!!!!

Vierailija
04.09.2006 |

Olen vähän yli kolmikymppinen nainen joka on ollut aviossa nuoruudenrakkaansa kanssa. Nyt jokin aika sitten avioliitto päättyi toisen osapuolen toimesta. Olen jo asian kanssa sinut ja toivoisin tietysti löytäväni itsellenikin vielä kumppanin.

MUTTA jännittää jo etukäteen niin himputisti kaikki sänkyjutut. Minulla kun on ollut vain ja ainoastaan YKSI mies. Kokemusta siis ei ole roppakaupalla..... Samoin mietityttää sukupuolitautien mahdollisuus. Nyt olen sataprosenttisen varma ettei minulla ole edes piilevänä mitään. Mutta entäs kun uusi suhde vakiintuu ja on aika heittää kondomille hyvästit.... Kun mikään sukupuolitesti ei kerro koko totuutta tai paljasta kaikkia tauteja uudessa kumppanissa. Pitääkö vain heittäytyä ja myöhemmin todeta että paska tuuri?

Miten itse toimitte uusien suhteiden kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tarina kun sulla, ja hyvin kaikki meni loppujen lopuks, ja tosiaan, minulla niin paljon parempi suhde nyt :)

Vierailija
2/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kakkonen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään sairauksia ole ilmennyt, joten tuuriakin kai sitten oli. Mies olisi mennyt testeihin, mutta en katsonut sitä kuitenkaan tarpeelliseksi. Jos olisi harrastanut yhden illan juttuja, mutta sitten ehkä.

Vierailija
4/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen varmaan tullut melko kyyniseksi ja epäluuloiseksi kokemieni asioiden jälkeen niin en tiedä pystyisinkö uuteen ihmiseen luottamaan 100% heti alussa...

ap

Vierailija
5/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä erehtynyt, nyt 6 vuotta ihanaa avioliittoa takana ja voin edelleen luottaa täydellisesti :)

Mutta ymmärrän todellakin, jos olet epäluuloinen kokemasi pettymyksen takia. Ehkä silloin kannattaisi testata? Ja molemmat tietenkin, ellet ole jo itseäsi testannut (ilmeisesti olet?). Jos mies on hyvä tyyppi, hän suostuu testattavaksi.

Vierailija
6/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli siis käyttänyt kondomia edellisten suhteiden aikana, joita oli ollut 2. Luotin siis siihen, että hän kertoi totuuden, eikä ollut harrastanut yhden illan juttuja. Ja hän osoittautui luottamukseni arvoiseksi.

Vierailija
7/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä erehtynyt, nyt 6 vuotta ihanaa avioliittoa takana ja voin edelleen luottaa täydellisesti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi