Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H&M:n urheiluvaatteet, kokemuksia, ovatko hyviä?

Vierailija
25.11.2014 |

Etsin halpoja urheiluvaatteita ja nuo H&M:n vaatteet vaikuttivat ihan ok:lta, onko kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0680262001.html

Minulla on jo kahdet tuollaiset trikoot mustana, kummastakaan ei ole saumat repsahtaneet ja vähän korkeampi vyötärö on mukavampi, on ehkä myös vähän paksumpaa kangasta kuin jotkut kalliimpaa merkkiä olevat. Toiset on olleet n. 5 vuotta ja toiset pari vuotta, nyt olen huomannut että vanhemmat alkaa vähän nyppyyntymään. Minulla on myös useammat sellaiset hihattomat kympin perustopit, tosin nyt en niitä löytänyt tuolta valikoimasta.

H&M medium support urheiluliivejä olen ainoastaan käyttänyt vain sellaisessa liikunnassa jossa ei tule juuri hyppelyä eli salilla, joogassa, spinningissä, pilateksessa, kävelyllä... Juoksussa ainakin minulla niissä heiluu rinnat ihan liikaa. Toki en ole testannut noita uusia high support liivejä, joten niiden toimivuudesta en osaa sanoa.

Summa summarum, ihan tyytyväinen olen ollut noiden laatuun. Liikuntaa tulee harrastettua n. 3 kertaa viikossa.

Vierailija
22/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenitrikoista näkyy ainakin läpi. Siis ei normaalisti mutta vaikka kyykyssä. Käytän H&M trikoita lähinnä olohousuina pitkien paitojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Niken tasoisia. HM:n vaatteissa hikoilee, vaikka ovat kivan näköisiä.

Vierailija
24/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mun paras urheiluvaate hm:ltä on ihan perus-puuvilla-t-paita. Niiden urheiluvaatteiden materiaalit on karseita.

Vierailija
25/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta vain muutamista HM urheilukledjuista. Yhdet housut olivat melko hyvät pitkään mutta parin vuoden jälkeen alkoivat repsottaa, joten eivät ikuiset (vertailuksi niin joidenkin merkkien vaatteet vaikuttavat kestävän pitempään). Yksi treenitoppi on pysynyt hyvänä, mutta pituudelta aavistuksen kutistunut.

Parhaat treenitrikoot malliltaan ja laadultaan olen toistaiseksi löytänyt Prisman omasta valikoimasta. Niitten kaavoitus sopii myös hyvin isopeppuiselle, jolloin vyötärö ei ole liian matalalla.