Miksei pojat kiinnostu musta? T. 17v
Ei sit koskaan oo ollut!
Päiväkodin pusuhipassa kaikkia muita pussattiin paitsi mua. Ala-asteella pojat hyöri ja pyöri kavereiden ympärillä, mä olin sivustakatsoja. Yläasteella kaikilla kavereilla oli joku, joka niistä oli kiinnostunut. Riparilla ja ala-ala-asteella tehtiin "kehulappuja", mut kukaan ei sanonut et oon kaunis. Nyt lukiossa oon kaveriporukasta ainoa, joka EI tanssi vanhoja.
Mä en ole ruma, ihan perus nätti. Jos lisään instaan kuvan, saan kommentteja pojilta ja ne kehuvat.
Oon aika ujo, mutten todellakaan mikään hiiri. Ihan perus fiksu, en juo tai sekoile muutenkaan.
Anteeks ettei oo rivivälejä. Oon puhelimella. :(
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:53"]Missäpäin asut?
[/quote] Etelä-Suomessa. Ap
Et välttämättä vain tiedä siitä :D Minunkin piti "hakea" poikaystävä 400km päästä, tutustuttiin netissä, mutta ei kukaan mun kaupungissa minusta kiinnostunut. Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja sain pari viikkoa sitten, tietää että meidän alalta lähes neljäkymmentä poikaa on käynyt tänä syksynä puhumassa minusta mun poikaystävälle/kaveripojalle (ei muuten olla tekemisissä, mutta mitä nyt joskus wapis vaihdetaan muutama viesti), olin ihan, että mitä on tämä :D Kukaan niistä ei ole mitään minulle itselleni näyttänyt/kertonut. Ennenkuin tiesivät meidän seurustelusta, niin kyselivät poikaystävältä oonko minä vapaa/millainen, kun näkiät meidät usein kahdestaan, ja sit poikaystävälle on muutama tullu kehuu mun kroppaa ja tissei ja "onnitellut" minusta. En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan. Naisen se aloite pitää nykypäivänä tehdä, ei miehet osaa :)
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:01"]Et välttämättä vain tiedä siitä :D Minunkin piti "hakea" poikaystävä 400km päästä, tutustuttiin netissä, mutta ei kukaan mun kaupungissa minusta kiinnostunut. Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja sain pari viikkoa sitten, tietää että meidän alalta lähes neljäkymmentä poikaa on käynyt tänä syksynä puhumassa minusta mun poikaystävälle/kaveripojalle (ei muuten olla tekemisissä, mutta mitä nyt joskus wapis vaihdetaan muutama viesti), olin ihan, että mitä on tämä :D Kukaan niistä ei ole mitään minulle itselleni näyttänyt/kertonut. Ennenkuin tiesivät meidän seurustelusta, niin kyselivät poikaystävältä oonko minä vapaa/millainen, kun näkiät meidät usein kahdestaan, ja sit poikaystävälle on muutama tullu kehuu mun kroppaa ja tissei ja "onnitellut" minusta. En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan. Naisen se aloite pitää nykypäivänä tehdä, ei miehet osaa :)
t. 17v
[/quote]Jakorasia
Ne haluaa tietynlaisen naisen.
Kokemusta on. Jotkut rumat miehet kiinnostui minusta ja mä en niistä.
Täällä toinen sielun sisko. Tai no 3 parin kuukauden poikaystävää ollut, mutta muilta kuin heiltä ei ole tullut mitään huomiota...
-19v. tyttö
Itsevarmuus on se, mikä tekee teistä kiinnostavia poikien edessä. Vähän treenattu kroppa ja kivat vaatteet, hymyä ja itsevarmuutta. Siinä se! Tai sitten olette itse niin nirsoja ja odottelette jotain Beckhamia
laitas kuva, niin sanon alkasinko?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:34"]
Mä olen kiinnostunut
T: setämies
[/quote]
Pena!!!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:01"]Et välttämättä vain tiedä siitä :D Minunkin piti "hakea" poikaystävä 400km päästä, tutustuttiin netissä, mutta ei kukaan mun kaupungissa minusta kiinnostunut. Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja sain pari viikkoa sitten, tietää että meidän alalta lähes neljäkymmentä poikaa on käynyt tänä syksynä puhumassa minusta mun poikaystävälle/kaveripojalle (ei muuten olla tekemisissä, mutta mitä nyt joskus wapis vaihdetaan muutama viesti), olin ihan, että mitä on tämä :D Kukaan niistä ei ole mitään minulle itselleni näyttänyt/kertonut. Ennenkuin tiesivät meidän seurustelusta, niin kyselivät poikaystävältä oonko minä vapaa/millainen, kun näkiät meidät usein kahdestaan, ja sit poikaystävälle on muutama tullu kehuu mun kroppaa ja tissei ja "onnitellut" minusta. En olisi ikinä voinut kuvitellakkaan. Naisen se aloite pitää nykypäivänä tehdä, ei miehet osaa :)
t. 17v
[/quote]Jakorasia
[/quote]
Ai koska olen suudellut ja ollut yhden ainoan poikaystävän kanssa ja seurusteltiin 1,5v ennen pienintäkään petting-juttuja? :D Tämä selvä. Se, että joku puhuu sinusta, tekee susta lutkan, huoran, jakorasian. Pelkkä se, että sinusta puhutaan. Mut niin se nykypäivänä tuntuu menevän. Ja myös nettikiusaaminen on kiusaamista :)
Ehkä et huomaa sitä? Mulle itelle käy niin että en tajua että jätkät on kiinnostuneita, vaan luulen et ne tahtoo olla kavereita. Toisinsanoen lykkään se friendzonelle. Ihmekkös ne alkaa käyttääntyä niin loukkaatuneesti :D jälkeenpäin kaverilta kuulen et se olikin ihastunut... vups.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:30"]Ehkä et huomaa sitä? Mulle itelle käy niin että en tajua että jätkät on kiinnostuneita, vaan luulen et ne tahtoo olla kavereita. Toisinsanoen lykkään se friendzonelle. Ihmekkös ne alkaa käyttääntyä niin loukkaatuneesti :D jälkeenpäin kaverilta kuulen et se olikin ihastunut... vups.
[/quote] No ei mulla oo koskaan ollut kaveripoikia. Ap
Ootat vaan niin kyllä joku huomaa! Tytöt yleensä puhkeavat kukkaan vasta siinä 19-22 vuotiaina!
Up