Teini tuli kotiin mutta juoksi suoraan omaan huoneeseen ja paukautti oven perässään kiinni
Kun kysyin onko kaikki hyvin, poika huusi että anna mun olla. Kuulin äänestä, että yritti pidätellä itkua. Nyt karjuu kirosanoja itsekseen. On tainnut mennä nyt sukset ristiin kavereiden kanssa..
Kommentit (22)
Sellaista se on elämä teinien kanssa. Onneks mulla jo ohi se aika, äitinä siis.
Niin? Noin meilläkin joskus tultu kotiin. Huomenna on kun ei mitään.
Kiroilua en kuitenkaan kuuntelisi. Sitten kun on rauhoittunut niin voisit puhua, että mikä teillä on ok käytöstä ja mikä ei ole sitä edes vihaisena.
Taisi mennä väärään reikään...
Kyllä se siitä!
Ei ole helppoa teinin elämä, mutta kyllä se siitä.
Sellaista se on.
Leeeave it, leeeeave it
Meillä ei ovia paiskota. Se lähtee, jos niin erehtyy tekemään.
Anna teinille omaa aikaa ja itkeä itkunsa rauhassa. Kysyt sitten painostamatta seuraavana päivänä oliko tapahtunut jotain ikävää, ja et voi puhua vapaasti ja Kuuntele toisen teinimurheet vastaan vänkäämättä. Olet itsekin ollut siinä iässä aikoinaan. Älä ahdista lasta sen takia että olet hänen vanhempansa. Vanhempikin voi olla joskus täysi mulkku. Ja sanon tämän vanhempana :)
Ei saanut pimppaa kauniilta tytöltä?
Vierailija kirjoitti:
Kerranko sitä hermostuu.
Anna sen nyt olla! Kyllä se siitä rauhottuu.
Vierailija kirjoitti:
Olet tiukkis. Meillä ainakin teineillä saattaa välillä ovi pamahtaa kovemminkin kiinni. Ei ne silti paikkoja tarkota rikkoa.
Rakasta ehdottomasti siitä huolimatta teiniäsi.
Ihanaa, että tuli kotiin. Hän kokee sen turvalliseksi paikaksi.
Teinien draama on naurettavaa. Kyllä se siitä kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että tuli kotiin. Hän kokee sen turvalliseksi paikaksi.
Tätä olin tulossa sanomaan ja tämä on tärkeintä. Huomenna tai illalla juttelet teinin kanssa.
Hyi, teinit on iljettäviä. Onneksi en ole lisääntynyt.
No voi kauheeeta...