Missä iässä aloit seurustella ekan kerran?
Entä, jos sinulla on teini, entä hän?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:51"]
15-vuotiaana sillei leikisti, 17-vuotiaana ihan kunnolla.
[/quote]
Eikä oo teiniä, sori unohtui tuosta vastauksesta.
15-vuotiaana. Silloin tuntui, että "kaikki muut" ovat seurustelleet jo moneen kertaan ja olin niin onnellinen kun joku vihdoinkin minut huoli :)
17-vuotiaana. Siinä 15-16 -vuotiaana oli jotain parin viikon ihastumisia ja pientä juttua.
18-vuotiaana. Eka "poikkis" edelleen kainalossa. 28 vuotta ikäpankissa. Ei lapsia.
15 vuotiaana. Seurusteltiin lähes tasan vuosi ja auta armias kun se suhde päättyi...yhä kymmenenkin vuoden jälkeen tunnen sen tuskan!:D
16 vuotiaana mieheni kanssa. Yhdessä 10 vuotta, joista 7 aviossa. En vois kuvitellakaan olevani jonkun muun kanssa.
18-vuotiaana.
Näin hiukan ohi aiheen tuli mieleen: Voiko muuten 13-vuotiaiden tms seurustelua sanoa edes seurusteluksi? En nyt halua ketään vähätellä, mutta jotenkin kovin harva kuitenkaan edelleenkään siinä iässä on kovin kehittynyt henkisesti, vaikka oma käsitys omasta itsestä ja tiedon määrästä ja osaamisesta kaikilla mahdollisilla aloilla olisikin loistava :P (joka sinänsä jo kertoo siitä kypsyysasteesta..).
Omat lähimmät pari ystävääni jotka ovat samana vuonna syntyneet, alkoivat seurustelemaan 17-, 19- ja 21-vuotiaina ensimmäisen kerran. Yläasteaikaan oli pari luokkakaveria, joilla vaihtui yläasteen aikana ehkä 6 kertaa"poikaystävä". Joukossa niin täysi-ikäisiä miehiä joiden kanssa sitten paneskelivat jossain amisautossa sekä saman koulun samanikäisiä poikia. Tervettä touhutta kaikinpuolin, toisella oli ensimmäinen väkivaltainen parisuhde jo 8. luokalla ja koulussakin antoivat toisilleen niin nyrkistä kuin avokämmenestä, lisäksi oli päällä istumista, kuristamista ja uhkailua. Että joo, voihan jollain penskoilla olla kaiketi terveitäkin "seurustelusuhteita" tuossa iässä, mutta en ole kyllä toistaiseksi törmännyt yhteenkään, joka olisi johtanut mihinkään, edes viisastumiseen. Ikää nyt lähemmäs 30.
12v aloin "seurustella" Sen pojan lasken ensimmäiseksi poikaystäväkseni, jonka kanssa sillon tapailin ja joka kysyi "seukkaamaan" kanssaan :D Sitte 15 vuotiaana oli ensimmäinen suhde joka sisäls myös seksiä (muutakin kun tissien näyttämistä poikaystävälle). Ja 17 vuotiaana oli ensimmäinen oikeasti vakava suhde. Olin 17v kun muutin sen pojan/miehen kanssa yhteen ja menin kihloihin. Erottiin pari vuotta myöhemmin tosin..
Vasta 20-vuotiaana :D Ihastumisia oli toki jo ennemminkin. Viisi vuotta olemme olleet yhdessä.
8-v vuotta vanhemman pojan kanssa. Kirjoiteltiin toisillemme rakkauskirjeitä, istuttiin vierekkäin ja pidettiin kädestä kiinni.
Itse aloin vasta 18-vuotiaana. Kaikki teinini 3kpl ovat aloittaneet aiemmin, siinä 14v. paikkeilla. Taitavat ola nykyään hieman rohkeampia, vai olinko itse vain liian ujo?