Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on reikihoito?

Vierailija
25.11.2014 |

reikihoito joku feministi lesbo house party aka reikähoito???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata

Vierailija
2/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa esim. valonkoti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen nimitys kallonporaukselle. Tulee siitä, että tehdään reikiä päähän.

Vierailija
4/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat mahallasi tai selälläsi. Reikihoitaja ei koske sinuun fyysisesti missään vaiheessa. Energiat liikkuu. Tunnet mitä kohtaa reikihoitaja milloinkin hoitaa, kova kuumotus esim selässä, käsissä tms. Jälkeenpäin voi tulla huono olo. Mulle tuli voimakas oksennusreaktio noin 30 min hoidon päättymisen jälkeen. En menisi toiste, vaikka siitä tulikin sellainen puhdistava fiilis.

Vierailija
5/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuopion lasten murhaaja teki reikihoitoja

Vierailija
6/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Rei” (ray) tarkoittaa universaalia elämän energiaa ja ”ki” (kee) korkeamman itsen virtaavaa voimaa.

Näin oli asia selvitetty tuolla sivuilla. Tuon "ki" (kee) osan voinee sitten vaikka tulkita itse paholaiseksi, jos niin haluaa.

Vierailija
7/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:02"]

Makaat mahallasi tai selälläsi. Reikihoitaja ei koske sinuun fyysisesti missään vaiheessa. Energiat liikkuu. Tunnet mitä kohtaa reikihoitaja milloinkin hoitaa, kova kuumotus esim selässä, käsissä tms. Jälkeenpäin voi tulla huono olo. Mulle tuli voimakas oksennusreaktio noin 30 min hoidon päättymisen jälkeen. En menisi toiste, vaikka siitä tulikin sellainen puhdistava fiilis.

[/quote]

No miten sitten itse kuvailisitte tätä reikihoitoa te alapeukuttajat jos tämä selitykseni ei kelpaa? Omakohtainen kokemuksenne oli sitten varmaan erilainen, ELLEI tyypilliseen av-tyyliin teiltä puutu se omakohtainen kokemus asiasta vallan tyystin ja huviksenne vaan peukutatte ???!!!

Vierailija
9/9 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 16:02"]

[/quote]

No miten sitten itse kuvailisitte tätä reikihoitoa te alapeukuttajat jos tämä selitykseni ei kelpaa? Omakohtainen kokemuksenne oli sitten varmaan erilainen, ELLEI tyypilliseen av-tyyliin teiltä puutu se omakohtainen kokemus asiasta vallan tyystin ja huviksenne vaan peukutatte ???!!!

[/quote]

Itse kuvailisin sitä hölynpölyksi, jolla nyhdetään typeriltä ihmisiltä rahat pois. Vrt. enkelihoito, ennustajaeukot, homeopatia.