Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko sinua, jos sinua tai läheistäsi hoitaisi mt-ongelmainen hoitaja?

Vierailija
02.10.2021 |

Jolla ei kuitenkaan ole mitään harhoja tai päihdeongelmaa, eikä mt-ongelmat näkyisi työn laadussa mitenkään?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei näy mitenkään ja hoitotoimenpiteet sujuvat normaalisti, niin miksi haittaisi?

Vierailija
2/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu diagnoosista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mua hoitanut sh on mt-ongelmainen, lisäksi päihteiden väärinkäyttäjä sekä adhd.

Vierailija
4/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja on masentunut, koska on alipalkattu ja hyväksikäytetty. 

Vierailija
5/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi mua hoitanut sh on mt-ongelmainen, lisäksi päihteiden väärinkäyttäjä sekä adhd.

onko mies?

Vierailija
6/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden mt-ongelmaisen hoitajan. Kyllä kelpuuttaisin hänet itselleni tai läheiselleni.

Vierailija
7/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaikuta työn laatuun, ei tietenkään haittaa. Moni ahdistunut/masentunut on työelämässä eikä kukaan heidän vaivoistaan tiedä, jos eivät itse kerro.

Vierailija
8/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ap?

Eivät asiakkaat ja potilaat tiedä kenenkään terveydenhoito alalla olevien diagnooseja ja sairauksia.

Ainakin puoli miljoonaa suomalaista käyttää masennuslääkkeittä ja osa heistä on aivan työkykyisiä ja työelämässä olevia ihmisiä.

Työterveyslääkäri ja lääkärit kysyvät aina asiakkaansa / potilaansa ammatin kun sairaslomaa määrätään.

Terveydenhuollossa on tiukat kriteerit, siihen milloin voi työskennellä ja milloin ei.

Esimerkiksi masennuslääkket eivä vaikuta mitenkään heikentävästi työn suorittamiseen.

Niissä ei ole mitään rauhoittavia eikä unettavia aineksia.

Mistä sinä ap tiedät, mitä sairauksia sinua hoitavalla lääkärillä on ?

Hän voi olla vaikka 1. tyypin diabeetikko joka pysyy hengissä vain siksi, että pistää itseseensä kerran tai kaksi päivässä insuliinia.

Vierailija
9/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heitä, joilla on joku mt-diagnoosi, ja sitten on heitä, joita ei ole tutkittu kunnolla.

Vierailija
10/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, tuollainen tulee jossain vaiheessa työyhteisön tietoon.  Jo potilaat alkavat valittaa ja työtoverit huomaavat.

Lääkäri näkee päihteiden väärinkäyttäjän heti, ja viimeistään huumetesteistä.

Vierailija
11/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, tuollainen tulee jossain vaiheessa työyhteisön tietoon.  Jo potilaat alkavat valittaa ja työtoverit huomaavat.

Ei näe välttämättä ..

Osa potilaista osaa olla manipulatiivisia, ja pitää yllä kulisseja. Toki jos tulee huumetesti, niin sitten voi olla vaikea jatkaa valehtelua..

Vierailija
12/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko mies?

tiedän yhden mieshoitajan joka on mt-ongelmainen, syömishäiriöinen, adhd ja niin edelleen.

Vierailija
13/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elleivät nämä lääkärit ole selvännäkijöitä, niin eivät huomaa. Etenkin siinä vaiheessa, kun addiktio on jo pitkällä ja niitä päihteitä käytetään lähinnä siksi, että kykenee elämään "normaalia" elämää.

Vierailija
14/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minä esim. äitini hoitajien diagnooseja tiedä. Eikä minun tarvitsekaan tietää. Riittää, että äiti saa hyvää hoitoa. Äiti on yli 90v ja asuu palvelutalossa. 

Vierailija
15/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko mies?

Ei.

Vierailija
16/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On heitä, joilla on joku mt-diagnoosi, ja sitten on heitä, joita ei ole tutkittu kunnolla.

Mun entinen pomo (lääkäri) tapasi sanoa: ”terve ihminen on sellainen, jota ei ole kovin paljon lääketieteellisesti tutkittu”

Vierailija
17/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä minä esim. äitini hoitajien diagnooseja tiedä. Eikä minun tarvitsekaan tietää. Riittää, että äiti saa hyvää hoitoa. Äiti on yli 90v ja asuu palvelutalossa. 

Pieni virhe tuli. Ei sentään yli 90, vaan yli 80. Vaikka eipä sillä tämän ketjun aiheen kannalta merkitystä ole. 

Vierailija
18/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan naivi, ei kovin fiksua kylläkään.

Vierailija
19/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla hoitajia on jokin mielenterveysongelma. Niin on suurella osalla muistakin työntekijöistä. Jos näitä kaikkia alettaisiin tutkimaan, monikohan saisi 100% terveen paperit?

Vierailija
20/47 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan ihminen loppujen lopuksi on täysin terve psyykkisesti? Osa toki LUULEE olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän