Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita vihaisia naisian (kun ajattelee näitä lapsitappajia)?

Vierailija
25.11.2014 |

Siis joka paikassa vaan paijataan ja puhutaan siihen sävyyn että kuinka surullista että meni näin....ettei yhteiskunta auta, että äidit ovat kovilla, ettei ole apua ym ym ym... Joo, totta. Asiaan VOISI auttaa jos olisi paremmat resurssit, tai olisi paremmat palkat että ihmiset pärjäävät (eihän politiikot tätä voi ymmärtää kun tilille vingahtaa 9837e kk:ssa, ei millään) jne MUTTA itse olen niin saa....n VIHAINEN kun joku äiti tekee näin, tekisi mieli huutaa ja vaatia sen naisen kuvan joka lehteen jne jne....suutun heti kun joku puhuu asiasta. Tunteeko joku muu näin, ja näistä tuntemuksista pitää saada PUHUA, keskustella ilman että ketjuja poistetaan heti. Miksi hel...ihminen ei voi vaan tappaa itsensä sitten ja antaa lasten elää ja olla....voi.... sanon mä.!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on aika voimaton jo senkin vuoksi, että keskustelut ajautuvat käsittämättömän paskoille urille. 

Tässäkään tapauksessa kun kyseessä ei ollut mikään köyhä perhe joka olisi ollut ahdingossa. Aivan kuin ei ollut siinä Tyrnävänkään tapauksessa, kun se isä poltti ne lapsensa. Mua inhottaa se, että rikkaista narsistipaskoista yritetään tehdä jotain uhreja. Sukupuoleen on tässä kohtaa tyhmää vedota, koska sitä Tyrnävän polttomurhaajaisääkin aluksi säälittiin "työtaakkansa vuoksi".

Kuopion nainen on tiettävästi bipo, mutta sekään ei ole mikään puolustus. Aika monella bipolla on ihan terve perhe-elämä.

Vierailija
2/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tunne vihaa. Ihmiset ovat kautta aikain tappaneet toisiaan, itselleen rakkaimpiakin ihmisiä. Ja tulevat aina tappamaan. Surullinen olen siitä, että ihmisen elämässä olosuhteet menevät sellaisiksi, että tuollaiseen tekoon syyllistyy. En sitten tiedä, jos olisi joku läheinen kyseessä. Ehkä silloin voisi tuntea vihaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen suunnattoman vihainen. Tekisi mieli....no, en sano.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi