Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmastohurahtanut ystäväni on tehnyt kaveruutemme mahdottomaksi

Vierailija
02.10.2021 |

Ystäväni innostui ilmastoasioista pari vuotta sitten ja on yhä enemmän muuttanut elämäänsä ilmastoystäväälliseksi. On siis vaihtanut autot, ruokavaliot, lämmitysmuodot jne. Tää kaikki on minunkin mielestä hienoa ja olen häntä kannustanut, kun hän on oman juttunsa löytänyt. MUTTA. Nyt hän on ottanut tehtäväkseen vaihtaa nää kaikki jutut myös minun elämässä. Saan jatkuvasti kuulla vanhasta bensa-autostani, sähkön ja veden käytöstä ja varsinkin ruoka-asioista. Ilmastotietämyksen jakaminen on tietysti hieno asia ja paljon me on näistä asioista puhuttu jo aikaisemminkin, mutta nykyään tää on jo niin syyllistävää, etten enää oikein tiedä, miten suhtautua. Harmittaa, koska kyseessä on hyvä ystävä vuosien takaa :/

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautojen ja luonnonsuojelun vastainen ketju. Hm.

Ilmeisesti maanviljelijät siirtyivät tänne toisesta ketjusta.

Vierailija
22/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut mielipiteeni tämän sivun trolleista. Suurin osa onkin ihan supisuomalaisia persu-uskis-maanviljelijöitä, joiden tarkoitus on haukkua naisia ja luonnonsuojelijoita.

Nämä onkin paljon kevyempää trollikastia. Ei mikään ihme, että keskustelut muuttuu huutamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti eloliike kuvittelee, että muutos on mahdollista hallituksen toimesta? Ja ilman, että maan talous menee aivan sekaisin.

Vierailija
24/24 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan sinä autat ystävääsi hänen mielenterveysongelmassaan. Varovasti otat esille, että se parjattu hiilidioksidi on elintärkeä kaasu kasveille. Ja että puiden lustotutkimus paljastaa, että Suomenkin keskilämpötila on ollut tuhansia vuosia sitten monta astetta nykyistä korkeampi. Viet vaikka Punkaharjulle metsämuseo Lustoon katsomaan lämpötilakäyrää. Ei tullut maailmanloppua silloin eikä nyt. Pyydä vielä huomioimaan mihin rahat virtaavat kun tehdään ilmastolainsäädäntöä.