Saat kutsun syystalkoisiin. Osallistutko vai et?
Kommentit (11)
Talkoisiin minne ja miksi? Jos pitäisi tulla talkoisiin saunottamaan nuoria neitoja niin tulisin ensimmäisten joukossa.
En osallistuisi, jos kutsun saisin. Tykkään olla itsekseni, ja toisten seura rasittaa enemmän kuin työ.
Luojan kiitos asumme omakotitalossa eikä tarvitse osallistua mihinkään talkoisiin. Haravoin nurmikon syksyllä jos haravoin, voihan sen tehdä vasta keväälläkin. Pihahommia teen silloin kun huvittaa ja teen mitä huvittaa.
Jos ne on taloyhtiön pihan siistimiseen niin en osallistus. Jos ne on sukumökin ylläpitoon, niin tottakai jos päivä sopii.
En muutenkaan, enkä nyt varsinkaan korona-aikana kyllä osallistuisi. Jotenkin tuntuu että kun tartunnat ei ole iltapäivälehtien etusivulla joka päivä niin suurin osa on jo unohtanut että koronasta ei todellakaan ole vielä päästy.
Osallistuisin. Kaipaan ihmisiä ja yhteisöllisyyttä. Tapahtumat on kivoja.
FORSSAN MALLIA. ei titenkään kannata talkoisiin mennä ja PUHUA ASIOISTA. forssa purkaa 4 taloa 221 asuntoa. UPEAA ON OSTANUT OMISTUS TALOISTA 93 ASUNTOA. joihin sijoittaa näitä häädettyjä sopeutumattomia muiden koulutettaviksi. HEI HALOO. -15 tuli yllätyksenä VALEHTELI KAUPUNKI. nyt jäljet näkyvät. ota osaa "talkosiin" jos saat edes jonkun perumaan myynti ajatuksensa ja haluat talossa häiriöttä asua.
En kehtaa olla osallistumatta ilman syytä. Pieni rivitaloyhtiö.
Syystalkoisiin en osallistu, mutta normitalkoisiin kylläkin.
Olen luultavasti estynyt persoonallisuushäiriöinen. Masennus ja ahdistuneisuushäiriöt diagnosoitu. En vaan kykene osallistumaan talkoisiin. Voisin muuten itsekseni tehdä pihatöitä, esim. haravoida. Minulle on useamnan kerran sanottu, että pitäisi osallistua. Viimeksi tämän syksyn tuleviin talkoisiin kehotettiin tulemaan. Nyt oon lähes satavarma, että joku kostotoimi (kuten huoli-ilmoitus tai palotarkastajan käynti) seuraa, jos en mene. Vihaan kerrostalossa asumista, mutta ei ole varaa muuhun.
En saa kutsua syystalkoisiin, enkä osallistu.