Kaunis nainen, kuinka pitkään yleensä joudut Tinderissä odottamaan että tykkäämäsi mies tykkää takaisin?
Kommentit (10)
Tykkää yleensä nopesti takaisin, mutta ei aina laita viestiä tai vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää yleensä nopesti takaisin, mutta ei aina laita viestiä tai vastaa.
Ärsyttävää käytöstä mutta ymmärrettävää jos paljon naisia matseissa
Vierailija kirjoitti:
En muista kaikkia joista olen tykkäillyt, joskus match tulee niin monen viikon päästä, että aika on jo ajanut miehestä ohi.
Eli etit jo erilaista miestä
Vierailija kirjoitti:
En muista kaikkia joista olen tykkäillyt, joskus match tulee niin monen viikon päästä, että aika on jo ajanut miehestä ohi.
Mielenkiinto menee, kuka samaa miestä jaksaa katsella montaa viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulle kelpaa vain, jos mies päivystää jatkuvasti Tinderissä ja kerää useampia matcheja kerrallaan.
Ok.
Ei kauaa. Komeimmat ei vaan ikinä laita ekana viestiä ja vastauksetkin on tosi nihkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauaa. Komeimmat ei vaan ikinä laita ekana viestiä ja vastauksetkin on tosi nihkeitä.
Kun nainen tai mies nihkeä, yleensä kertoo että siellä on kiinnostavampia jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen tai mies nihkeä, yleensä kertoo että siellä on kiinnostavampia jonossa.
Ihanko totta?
Vierailija kirjoitti:
Etenkin jos sun kuvissa näkyy tatskaa ja läväriä ja meikittömiä kuvia