En minä noin muuta, mutta joga on pahuudesta.
Onhan se monet kerrat sekoittanut monen ihmisen mielen ja sielunmaailman. Varokaa joogaa.
Kommentit (18)
Se on pahuudesta että et osaa kirjoittaa sitä oikein.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:29"]
Vähän faktaa kehiin siitä joogasta!
http://yle.fi/uutiset/kundaliinijooga_on_joogien_suihkukone/5431289
[/quote]
Kahden kuolleen lapsen äitikö kommentoi asiantuntijana?
Miten maassamme voi olla laillista harrastaa joogaa ja vapaaottelua?
Jos jooga on, niin sitten olet ehkä sinäkin? Eikö ensimmäistä kiveä ole kiellettyä heittää?
Joogaliikettä tulee päivittäin jos vähänkin kumarrut tai joku paikka venyy. Eli mene muualle skitsoilemaan.
Joogassa henkiolennot valtaavat mielen ja syntyy pahoja.
Vähän faktaa kehiin siitä joogasta!
http://yle.fi/uutiset/kundaliinijooga_on_joogien_suihkukone/5431289
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:20"]Joogassa henkiolennot valtaavat mielen ja syntyy pahoja.
[/quote]
Pöh pöh. Et edes tiedä mistä puhut.
Siinä mitään henkiolentoja tule.
Onko liikaa aikaa? Lähde vaikkapa pelastusarmejan leiviin. Tekisit paljon hyödyllistä.
Joogasin juuri. Olo on virkeä ja lystikäs.
En minäkään noin muuten tiedä, sen minä vaan tulin sanomaan että jooga on pahasta.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 09:20"]Joogassa henkiolennot valtaavat mielen ja syntyy pahoja. [/quote] Pöh pöh. Et edes tiedä mistä puhut. Siinä mitään henkiolentoja tule.
[/quote]
Ei niitä henkiä näekkään. Sehän se juju onkin. Ne tekee kepposia näkymättöminä.
Lääkkeiden syönti sen sijaan olisi ihan suotavaa.
Itse olen saanut reikistä apua ja joogakin oli hyvää. Eiköhän tää maailm ole niin paha ja ihmisetkin, tuskin ne reikin ja joogan käytyä yhtään pahemmiksi muuttuvat.
Jooga on minulle vain ja ainoastaan kehon harjoite. Toki se samalla toimii meditaationa, joka minulle myös fyysinen harjoite, sillä ajattelen mielen myös osaksi fyysisyyttämme. Ei siellä joogatunnilla mitään pahaa tapahdu, ellet käy huonolla, fysiologiasta piittaamattomalla joogaohjaajalla.
Tulinpahan sanomaan että jooga on pahasta.