Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on alkanut jotenkin oksettamaan tämä koko maailma nykyisin

Vierailija
02.10.2021 |

Vaikea sitä on pukea sanoiksi mistä johtuu.. mutta olo on melko toivoton. Yritän vain parhaimpani mukaan unohtaa sen toivottomuuden..

Ja siinä pelottavaa on se, että on fakta, että mikään lääkitys tai psykiatrin apu ei pysty tuohon auttamaan. Siksi, koska se syy sille oksetukselle on muualla kuin omassa itsessä ja saatanan maailma muistuttaa siitä joka ikinen päivä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. oksettava se on.

Vierailija
2/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä heti herättyäni säpsähdän ai niin tää tilanne täällä (tässä todellisuudessa) jatkuu vaan. Ei mulle ainakaan tuonut mitään iloa tuo muuntunut suositus. Itse asiassa eilen kaupassa käytyäni taisin olla toisen seurana ainoa maskiton. Kassalla näin pari muuta. Jos ihmiselle annetaan nyt vapaavalinta tähän, niin onhan se itsestäänselvää, että ns. maskiaktiivit haluavat jatkaa linjaa, koska saavat siitä sen näennäisen turvansa. En jaksa uskoa enää muutokseen, mutta voin vain neuvoa nostattamaan omaa hyvää oloa tekemällä mieluisia asioita, mitä ne sitten ovatkaan:

Luonnossa liikkuminen, itsensä hyvässä kunnossa pitäminenn ja lopettamalla liiallisen median seuraamisen. Maailma on lopullisesti muuttunut, ei auta. Onneksi tilanteemme ei ole yhtä toivoton kuin vaikka Ausseissa.

Herkille ihmiselle tää on ollut yhtä kipuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hätä teillä nyt on?

Vierailija
4/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kehittää itselleen oma tietoinen kupla, jonka sisällä tietoisesti lilluu. Mua se auttaa.

Kuplassani lellin koiraani, teen kotona itselleni hyviä ruokia, seuraan instassa vain koiratilejä, käyn lenkillä ja joogaan. Juu, itsekästä, mutta on pakko pitää pää kasassa jotenkin. Ja kun koirani on onnellinen, se tekee minut onnelliseksi.

Käytän aika paljon energiaa siihen, että välttelen tietoisesti kaikkea ulkomaailman ps.kaa, siis uutisissa, somessa ja medioissa noin muuten.

Vierailija
5/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on keksitty juttu. Tottakai se ärsyttää kun eliitti hallitsee meitä nuhan pelolla.

Vierailija
6/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti kaiken muun lisäksi että trans Laurel Hubbard on nimetty Uuden-Seelannin vuoden urheilijaksi. Joku yliopisto nimitti mutta millä hemmetin meriiteillä? Siksi että alkoi nostelemaan painoja naisena vaikka on mies?

Vierailija
7/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mailma ja varsitenki suomi on oksettavan rascistimen.. onnex on esmes BLM ja greta ja tollee nii voi joteki jax elää aAHH nykki rupes vihloo pääsT ku miettthinkkas pesui

Vierailija
8/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti kaiken muun lisäksi että trans Laurel Hubbard on nimetty Uuden-Seelannin vuoden urheilijaksi. Joku yliopisto nimitti mutta millä hemmetin meriiteillä? Siksi että alkoi nostelemaan painoja naisena vaikka on mies?

On sarjassaan tosi hyvä 🤷 sitä se nyt on, miettikää ketä äänestätte. Eipä niissä menneissä ajoissa kaikki pielessä ole ollut, mutta jostain syystä tietty porukka haluaa muuttaa kaiken ja mehän suostutaan olemalla hiljaa. Nostakaa meteli

Vierailija
9/9 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa transmädätys

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän