Taikuri juhliin ?
Taikuri asiaa... Olen suunnittelemassa sekä äitini synttäreitä että pikkujouluja omalle yritykselleni.
Ajattelin pyytää jotakuta taikuria juhliin (molempiin) esiintymään, mutta minulla on kovin vähän kokemuksia taikureista... En halua, että esiintyjää tarvitsee hävetä tai pelätä, että mitä se päästää suustaan, joten kysyn myös siksi, että onko taikuri turvallisempi vaihtoehto kuin vaikkapa koomikko? -Lisäksi en tiedä hinnoista juuri mitään, mutta epäilen samoja hintoja kuin muusikoilla.
-
Elikkäs jos sulla on kokemusta jostakin hyvästä, koomisesta esiintyjästä (mieluiten taikuri) niin kerro ihmeessä! En todella halua laittaa yllärisynttärilahjaan montaa sataa euroa ja pettyä vain, koska en ollut ottanut tarpeeksi hyvin selvää..
-Lisäksi tarttisin suosittelua pitopalvelusta etelä-suomen alueelta! Juhlat on noin 140 hengelle ja tarvitsisin buffetpöydän, jossa on jouluruuat... Hinta-laatusuhde pitäisi olla kohdillaan.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:16"]Mitä ovat taikuri juhlat? :J
[/quote]
Juhlat joissa on taikureita. :|
minä voin tulla näyttämään muutaman taikatenpun. soita tähän numeroon ja 0406892447 ja keskusteellaan asiasta.
Markku Purho oli esiintymässä eräissä häissä, joissa olin kesällä. Voin kyllä suositella! Hintaa en tiedä, kun tietenkin sen kustansi ihan joku muu. Teki taikatemppuja ja komiikkaa
Tiettyja tyyppeja ei ole ehdottaa, mutta hanki paikalle sellainen taikuri joka tekee close up -temppuja (lahitaikuutta) eri pyodissa kiertaen. Oon ollut parissa juhlissa missa on ollut sellainen ja ne on kylla vaikuttavia ne temput!
Mielipiteitä ilmeisesti halusit?
Googlestahan löytyy taikureita ja pitopalveluista vaikka millä mitalla...
Pitopalveluista voin suositella tätä: http://www.pitopalveluhelsinki.fi/
Lisäksi meidän firman juhlissa on ollut 2 taikuria, joista toinen oli 3 vuotta sitten ja toinen tänä vuonna. Molemmat tosi hyviä!
Aikasemmin oli jonglööri-taikuri Janne Mustonen ja tänä vuonna taikuri Marcus Alexander.
Voin suositella kumpaakin... Janne teki yhtä paljon jonglöörijuttuja kuin taikajuttuja ja Marcus teki nyt puolen tunnin taikurishown ja kierteli sen jälkeen pöydissä. Hauskaa oli! :D
Oho, onneksi otin linkin talteen, koska enpä tiennyt että tällä foorumilla on näin paljon käyttäjiä. :O
Kiitos pitopalvelusuosittelusta ja taikureista...
Taikurien kohdalla varmaan halvemmalla pääsee jos ottaa lähempänä asuvan - juhlat pidetään Kaarinassa. Tietääkö joku hintoja?
Mitä ovat taikuri juhlat? :J