En uskalla harrastaa seksiä koska rintani ovat pienet
Olen 18-vuotias tyttö, ja olen seurustellut nyt pari kuukautta tosi mukavan pojan kanssa. Poika ei ikinä painosta seksiin tms. ja olisin täysin valmis ja halukas harrastamaan seksiä hänen kanssaan MUTTA... mulla ei oikeesti ole tissejä saatana! Siis ne on niin pienet ettei niitä käytännössä ole. En ikinä halua näyttää "tissejäni" tälle pojalle, ja eipä joku paita päällä seksin harrastaminenkaan kovin luontevaa ole. Pelkään tän tosi mukavan tuntuisen suhteen päättyvän siihen, etten suostu harrastamaan seksiä.
Olisko mitään neuvoja tähän tilanteeseen, voi kuulostaa naurettavalta teinipaskalta mutta oikeesti häiritsee tosi paljon just nyt :(
Kommentit (12)
Mä olen 20v ja mulla on myös tosi pienet rinnat. Ei ne nyt ihan noin paljoa hävetä mutta toki toivoisin että olisivat isommat. Enemmän minua häiritsee niiden muoto. Ne on ihan töröttävät kartiot, ei ollenkaan pyöreät. Mutta yllättävää kyllä, muutamakin mies on kehunut rintojani. Jopa sen jälkeen kun sain lapsen ja imetyksen jälkeen rinnat roikkuu vielä alempana ja on vielä vähemmän pyöreät (jos mahdollista) eräs mies kehui niitä kauniiksi. Okei, ei varmaan oikeasti ajatellut niin, ja niin ikäänkuin "kuuluu sanoa" kun ollaan sänkyyn päätymässä, mutta pointti on että harva mies oikeesti välittää :) Olen huomannut että useampi mies haluaa oikeesti normaalit, luonnollisen kokoiset ja muotoiset rinnat kun luonnottoman suuret, silikonilla täytetyt :)
Mies ei todennäköisesti edes huomaa asiaa jos olet itsevarma ja ajattelet itse näyttäväsi kauniilta ja seksikkäältä :)
Ole itse kuin et huomaisikaan tissiesi pienuutta. Muuta et voi tehdä. Pahinta olisi, että poikaystävä häpeäisi koskea tai katsoa niitä, koska pelkäisi sinun häpeävän. Ja se on vain yksi ruumiinosa eikä huomio kiinnity siihen mitenkään täysin. -mies-
Puhu asiasta poikaystävällesi. Luultavasti hän jo tietää ettet ole mikään povipommi ;)
Täällä yksi "rinnaton" nainen. Ikinä ei ole ketään haitannut :) Kaikille olen kelvannut just sellaisena kun olen ja nykyään on sitten yksi ihan pysyvästi tuohon jäänyt ja kolme lastakin ollaan tehty.
Turhaan murehdit sellaisia! Se on ihan samantekevää millaiset rinnat luonto on sulle antanut. Ole itsevarma ja rohkea ja ylpeä itsestäsi! Poikaystäväsikin tuskin rintojen perässä juoksee vaan sun :-)
No, ei sulla ole kiire harrastaa seksiä..oli se syy ihan mikä tahansa..eikä siihen tarvita syytä. Anna aikaa. Älä pakota itseäsi mihinkään seksin suhteen.
Mä tiiän tunteen. Mun rinnat on kans tosi pienet, sellast pientä varjostusta vaa on, mutta sivuprofiilis vaa pelkät nännit tulee esille. Googlaa "agynes deyn boobs" mulla on just tollaset tissit.
Ite harrastin seksiä ekaa kertaa silloisen poikaystävän kanssa 17v ja muista kuinka mietin mun olemattomii tissei, varsinki ku sen eksällä oli jotkut D-kuppi tissit. Noh, annoin vaa palaa. Rakastelun jälkeen poikkis sano "sulla on nätit tissit" ja pussas niitä, se kohotti itsetuntoo tosi paljon. Ja muutenki oon googlannu julkiksii joilla on pienet tissit, jotenki saanu mutki itsevarmaks. Erottiin joskus 2v päästä ja aloin harrastaa yhe illan juttui, ja kaikki miehet vaa kehunu mun kroppaa. En oo ikinä kuullu miehen haukkuvan tai katsovan mun tissei pahalla, ikinä. Nykyään oon 20v ja saman kokoset tissit yhä :D aloin seurustelee uudestaan ja tämä herra tykkää hieroa tissejäni ja suukotella niitä ja kaikkee, ja tuntuu kivalta että kelpaan tälläsenäki.
Pitää vaa olla itsevarma ja rakastaa sun pienii tissei! Ja muista! Et oo ainoo
Täällä 19 vuotias, jolla pienet tissit myös :) ennen olin todella epävarma näistä kavereista, mutta oon oppinut tykkäämään ajan kanssa paljonkin kun olen huomannut ettei poikia oikeasti kiinnosta niin hirveästi ja tissit on aina kivat vaikke olisikaan isot. Ekan poikaystävän kanssa puhuin ennen omaa ekaa kertaa etten oo kovin varma kropastani ja se kyllä autto (usko pois, pojilla vähintään yhtä kovat paineet, että riittääkö varustus). Sain paljon itsevarmuutta tuolta rakastavalta poikaystävältä ja nykyään en enää mieti rintoja ollenkaan kun harrastan seksiä vaikka olisikin uusi kumppani.
Kunhan vaan opit tykkäämään omista rinnoistas niin asia helpottuu! Kato vaikka miten hyvin Kate Hudson ja Cameron Diazkin kantaa itseään vaikka onkin pienet tissit ;) Jos poikaystävä on ihana niin opit varmasti myös hänen kauttaan hyväksymään tissisi paremmin!
Anna palaa, pienet tissit on ihanat. Hyväksy itsesi, ottajia on.
Pienet ovat oikein hyvät, mielestäni todella kauniit.
Pienet rinnat ovat hyvät! Vaikka sinulla olis käytössä jotkut liivit mitkä vähän kohottaa, niin kyllä sinusta jo huomaa päällepäin että rintasi ovat pienet. Ei pienet rinnat ole mikään huono juttu useimmille miehille. tiedän koska olen itse mies.