Työkaverina tyyppi, jolla on tapana tuijottaa pitkään
Tunnen oloni ahdistuneeksi. En siis usko, että siinä on mitään kiinnostusta takana, kun on samaa sukupuolta. Mutta hän katsoo minua vihaisesti ja pitkään välillä esim ruokalassa tai jos osumme vastakkaisille bussipysäkeille. Pitäisikö ottaa puheeksi? Ja miksi hän tuijottaa?
Kommentit (25)
KYllä sen huomaa, että katsoo juuri minua eikä ole ajatuksissaan. En ole sokea, eikä se voi joka kerta olla sattumaa. Muita hän ei tunnu tuijottelevan, mutta on persoonaltaan ehkä vähän ynseän oloinen
En tuijota, olen vain sattumalta huomannut hänen katseensa ja sitten ollut kysyvän näköisenä kun aluksi luulin että hän haluaa sanoa jotain, mutta ei koskaan sanonut. Niin mua alkoi sitten ahdistaa ja vaivaamaan asia. Koska se jatkuu, tosi usein ja on mielestäni outoa. Mutta kun mietin tarkemmin, se on juurikin ehkä joku henkisen väkivallan merkki. Ei pidä minusta jostain syystä, vaikkei edes tunne ja katseellaan osoittaa sen. Hän ei muuten vastaa edes huomeneen tai moikkaukseen.
Tuijotatko sinä huomaamattasi häntä? Jos hän tunteekin olonsa uhatuksi ja tuijottaa siksi?