Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverina tyyppi, jolla on tapana tuijottaa pitkään

Vierailija
02.10.2021 |

Tunnen oloni ahdistuneeksi. En siis usko, että siinä on mitään kiinnostusta takana, kun on samaa sukupuolta. Mutta hän katsoo minua vihaisesti ja pitkään välillä esim ruokalassa tai jos osumme vastakkaisille bussipysäkeille. Pitäisikö ottaa puheeksi? Ja miksi hän tuijottaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on jatkunut jo pari kuukautta. Kerran sanoin kollegalle, että miksiköhän X katsoo minua usein niin pitkään, mutta kollega vaan ohitti sen olankohautuksella. Ei lähtenyt kommentoimaan mitään.

Tuijotatko sinä huomaamattasi häntä? Jos hän tunteekin olonsa uhatuksi ja tuijottaa siksi?

Vierailija
22/25 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä sen huomaa, että katsoo juuri minua eikä ole ajatuksissaan. En ole sokea, eikä se voi joka kerta olla sattumaa. Muita hän ei tunnu tuijottelevan, mutta on persoonaltaan ehkä vähän ynseän oloinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kännissä tms?

Vierailija
24/25 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijota, olen vain sattumalta huomannut hänen katseensa ja sitten ollut kysyvän näköisenä kun aluksi luulin että hän haluaa sanoa jotain, mutta ei koskaan sanonut. Niin mua alkoi sitten ahdistaa ja vaivaamaan asia. Koska se jatkuu, tosi usein ja on mielestäni outoa. Mutta kun mietin tarkemmin, se on juurikin ehkä joku henkisen väkivallan merkki. Ei pidä minusta jostain syystä, vaikkei edes tunne ja katseellaan osoittaa sen. Hän ei muuten vastaa edes huomeneen tai moikkaukseen.

Vierailija
25/25 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille hampaita ja murise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi