Arvoisat kirpputoreilla kävijät!
Miksei niitä hyllyjä voi kiertää niin, että menee vain toista puolta eikä hyppiä puolelta toiselle?
Myös se on raivostuttavaa, että joku toinen änkee samalle hyllylle tonkimaan mihnä itse on. Eikö voi odottaa että toinen siirtyy seuraavalle, ja vasta sitten siirtyy siihen?
Kommentit (35)
No helvetti, jos näen jotain mikä kiinnostaa niin menen katsomaan enkä odota että jokainen pöydän äärellä maleksiva tantta on väistynyt.
Kaikilla kirppiksillä joissa käyn (Oulussa) ihmisillä on tapana kulkea yhtä käytäväväliä yhteen suuntaan, jolloin sitten katsellaan pöydät molemmin puolin. Tämä on fiksuin ratkaisu niin vältytään vastaantulijoiden kanssa törmäyksiltä.
Mukavampihan se on yksin pöytää penkoa, mutta ei mua häiritse jos joku muukin tulee apajille. Otahan rennommin.
Minua taas ärsyttää ne ylipainoiset mammat kirpputorin ahtailla käytävillä. Ei ymmärretä antaa tilaa. Hyvin voisi samaa pöytää katsastaa kaksi ihmistä samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:33"]
Minua taas ärsyttää ne ylipainoiset mammat kirpputorin ahtailla käytävillä. Ei ymmärretä antaa tilaa. Hyvin voisi samaa pöytää katsastaa kaksi ihmistä samaan aikaan.
[/quote]
No joo. anteeksi. tämä oli rumasti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:33"]
[/quote]
No joo. anteeksi. tämä oli rumasti sanottu.
[/quote]Jotenkin söpö tuo anteeksipyyntely :) pahis olit joo.
Selvästi eniten ärsyttää ne joiden on pakko ottaa ostoskärryt ihan kuin oltaisiin isossa marketissa hakemassa viikon ruokia. MIKSI?! Ja tietty tyhjät kärryt jätetään poikittain siihen käytävälle eikä ymmärretä edes siirtää jos joku haluaa ohi! Ja kun meet ite siirtämään sen martan kärryä niin tulee murhaavaa ilmettä!
No jos kärryt on tarjolla niin niitä saa huoletta käyttää, eiks joo?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:45"]
Selvästi eniten ärsyttää ne joiden on pakko ottaa ostoskärryt ihan kuin oltaisiin isossa marketissa hakemassa viikon ruokia. MIKSI?! Ja tietty tyhjät kärryt jätetään poikittain siihen käytävälle eikä ymmärretä edes siirtää jos joku haluaa ohi! Ja kun meet ite siirtämään sen martan kärryä niin tulee murhaavaa ilmettä!
[/quote]
[/quote]
Minä lasken kärryihin painavan käsveskani. Siellä on rahaa niin paljon, että painuu muuten olkapäät kumaraan, jos laukkua olkapäillä kantelee koko kirpparikierroksen ajan.
[/quote]
Minäpäs aijonkin ensi kerralla otta kahdet kärryt. Toisia lykkelen vasemmalla kädellä, toisia oikealla.
[/quote]Aina kun käyn kirpputorilla jonkun muun kanssa, niin otetaan yhteiset kärryt koska sitä tavaraa usein löytyy niin paljon. Joillekin ne on ihan oikeasti tarpeelliset ja tuskin kukaan niitä muiden kiusaksi ottaa.
En ois uskonu! Eli täältä ne kaikki älyvapaat kärryntyöntelijät siis löytyykin! Minäminäminäminä, en voi kantaa käsilaukkua kädessä! Minäminäminäminä en voi kantaa ostoskoria kädessä! MINÄMINÄMINÄMINÄ!!!
Minua ärsyttää eniten mammat lastenvaunuineen. Sen vauvan voisi ottaa syliin tai jättää miehelle, mutta ei, koko perheen voimin rynnitään pitkin ahdasta käytävää ja uhkaillaan muut jaloista vauvakärryillä.
Ihan käsittämätöntä, miksi lastenvaunuilla pitää ajella ahtaissa tiloissa? Kävin lähikirppiksellä viimeksi tällä viikolla ja siellä pikkuruisen ahtaassa putiikissa oli kolme sellaista rynnäkköpanssarivaunukulkuetta jyräämässä.
Taitaa olla SINÄSINÄSINÄ! joka vois käydä asenteentarkastuksessa.
Ihmisillä on myös vammoja ja sairauksia, jotka eivät päällepäin näy, ja vaikeuttavat ostoksien kantamista.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:18"]Taitaa olla SINÄSINÄSINÄ! joka vois käydä asenteentarkastuksessa.
Ihmisillä on myös vammoja ja sairauksia, jotka eivät päällepäin näy, ja vaikeuttavat ostoksien kantamista.
[/quote]
Eli voidaan päätellä, että kirppariasiakaskunnasta n. joka viidennellä on sellainen sairaus/vamma. Hmmm... niin sen on oltava.
Joo ja kärryt on yleensä lihavilla naisilla. :D miksiköhän. Helvetin ärsyttävää on myös ne jotka jää pällistelemään jotain tuotetta keskelle sitä käytävää, minä itte, muita ei täällä kirpparilla olekkaan! Samoin myös perässä hinaavat lastenvaunut vituttaa.
Meikäläisen ostosksiin sisältyy yleensä PIKKASEN enemmän tavaraa, että suut suppuun sorsat. Meitsi ottaa kärryt ja juu, koetan antaa teillekki tilaa.
Dille! Mene itseksesi jonottamaan johonkin.