Millaisessa asussa olet yleensä kotona?
Minulla on usein trikoot ja pitkä toppi tai neulepaita. Toinen lemppari on pitkä hame tai mekko. Seurustelen sellaisen miehen kanssa, jolla tuntuu olevan bokserit ja t-paita päällä aina kotonaan (ja myös minun luonani), jos ei ole vieraita. Kerran kysyin, että eikö häntä häiritse viettää niin paljon aikaa käytännössä alusvaatteissa, mutta ei kuulemma häiritse vaan on vapauttavaa.
Kommentit (421)
Sukkikset ja kotimekko. Kotimekko=arkinen, mukava päällä, trikoota, collegea, merinoa, villaa, jotain muuta neuletta tms. Mekko voi olla tosi värikäs, ulos pukeudun värittömämmin. Ja aina kotitossut, koska vanha talo, ja suojelee sukkiksia.
Pakko mainita, että saunaan mennessä laitan aina sellaisen hassun saunahatun.
Vierailija kirjoitti:
Pakko mainita, että saunaan mennessä laitan aina sellaisen hassun saunahatun.
Smurffin hatulta näyttävän.
Semmoisessa että sillä kehtaa mennä vaikka rappukäytävään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tyhmänä kyselen, että eikö ole epähygieenistä oleskella täysin alasti?
Tulee mieleen se Sinkkuelämää-kohtaus, jossa Charlotten mies Harry kulki kotona alasti ja Charlotte juoksi perässä vahtimassa ettei jää jälkiä.
Jossain repaleessa. Muuten pukeudun huolella.
Ylellisessä ja ihanan kjalliissa. T. Maria Z
Pitkät kalsarit, villasukat ja huppari.
Nahkapökät tai pellavahousut,tyylikäs t-paita tai viileämmällä ilmalla urheiluliikkeestä ostettua laatuvaatetta,en käytä rutkuja koskaan👌🎩
Vierailija kirjoitti:
Sinisissä pieruverkkareissa yleensä. Helmillä pitsiä ja nahkaa. T. Danny
Ja sitten heräsit?
Nykyään multa lentää aina ensimmäisenä rintaliivit pois kun pääsen kotiin. Ennen en osannu ajatellakkaan olla ilman ja olin vähän ihmeissäni kun siskoni oli kotonaan ilman, paita päällä toki.
Villasukat, tai päivä on pilalla ja nilkat jäässä.
Nykyään en edes ajattele miltä näytän kotonani, teen 3 vuorotyötä ja joskus päivällä herään yövuorojen aikaan ja lapsilla saattaa olla kavereita kylässä. Itse kömmin silmälappujen kuviot painautuneena naamaan, tukka pystyssä, ne " pieruverkkarit" päällä laittamaan 15.00 ne aamukahvit valumaan.
TOP3
Hihaton trikoinen maksimekko
Samat vaatteet mitä käytän treeneissäkin eli trikoot ja joku tekninen paita
Ihan hirveet collegehousut ja toppi tai t-paita
Näistä asun kuin asun kruunaa paljon rakastettu virttynyt pitkä neuletakki ja miehen villasukat. Mulla on tapana sanoa, että ollessani kotona näytän kodittomalta.
Lainapeitteestä tehty tuulipuku kesät/talvet, kotona ja vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltissä.
Charles?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina alasti, paitsi jos on vieraita kylässä.
Istuuko vieraat sitten samalle sohvalle missä yleensä istuskelet alasti?
Siitä tarjotaan sushia.
Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä tyhmänä kyselen, että eikö ole epähygieenistä oleskella täysin alasti?
Tulee mieleen se Sinkkuelämää-kohtaus, jossa Charlotten mies Harry kulki kotona alasti ja Charlotte juoksi perässä vahtimassa ettei jää jälkiä.
Samassa kohtauksessa hörppi teetä ja sotki teepussien kanssa :D