Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet kiinnostuvat minusta - olen ylipainoinen, kiukkuine...

Vierailija
24.11.2014 |

Pukeudun lähinnä mukavasti ja käytännöllisesti, olen hankalaksi ja vaativaksi tunnettu, pelottavan koulutettu (tohtori), en mikään kodinhengetär nelikymppinen kurppa. Eikä multa edes saa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä oot ihana!

Vierailija
2/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite mietin, että miksi musta ei kukaan oikein kiinnostu vaikka oon hoikka, nuori, pukeudun naisellisesti ja kivasti, meikkaan, oon kouluttautunut, mulla on kivoja harrastuksia ja niin...olen kyllä aika ujo :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan lumihuippuinen vuori valloitettavaksi. Tai sitten seksikäs olemukseltasi, kyllä miehet näkee pukeutumisen taakse. Tai sitten liikut sellaisissa tohtoripiireissä, jossa naissukupuoli riittää nörttikriteeristöllä. Arvuuttelee mies.

Vierailija
4/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen nainen on vastustamaton.
Tiedetään että vihaista naista pidetään seksikkäänä. Varsinaista selitystä tälle ei kuitenkaan muistaakseni ole keksitty.

Vierailija
5/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:46"]Kiukkuinen nainen on vastustamaton.
Tiedetään että vihaista naista pidetään seksikkäänä. Varsinaista selitystä tälle ei kuitenkaan muistaakseni ole keksitty.
[/quote]

Oikeesti? Minäkin kyllä olen kiukkuinen ja miehet tykkää, mutten ole kosksan ajatellut että se siitä johtuisi.

Vierailija
6/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:46"]

Kiukkuinen nainen on vastustamaton. Tiedetään että vihaista naista pidetään seksikkäänä. Varsinaista selitystä tälle ei kuitenkaan muistaakseni ole keksitty.

[/quote]

Jotan mätää, miksi miehet sitten aina jaksaisi muistuttaa siitä, että naiset ei muuta tee kuin nalkuttaa.

Vierailija
7/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nalkuta, vaikka olenkin kiukkuinen. Nää on eri asioita. Nalkutusta nyt ei kukaan jaksa.

Vierailija
8/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:46"]

Kiukkuinen nainen on vastustamaton. Tiedetään että vihaista naista pidetään seksikkäänä. Varsinaista selitystä tälle ei kuitenkaan muistaakseni ole keksitty.

[/quote]

No nyt se selvisi syy minunkin menestymiseen miesrintamalla :D