Kumman näistä miehistä ottaisin?
Minulla on nyt siitä harvinainen tilanne, että olen tutustunut kahteen ihanaan mieheen, kiintynyt molempiin enkä tiedä kumman kanssa jatkaisin tästä eteenpäin. Molemmat komeita, fiksuja ja hauskoja miehiä. Molemmat myös isiä, mikä hyvä juttu koska minullakin lapsia.
Herra A
-luovalla alalla, yrittäjä, tulee toimeen ok
-laaja yleissivistys, hänen kanssaan on ihana keskustella kun tietää niin paljon
-empaattinen, herkkä, vähän ujo
-meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja näkisin hänet hyvin myös kaverinani
-hänen kanssaan on helppo ja mukava olla, tuntuu kuin olisin tuntenut hänet aina
Herra B
-myöskin yrittäjä, varakas muttei leuhki rahoillaan
-sosiaalisempi tapaus kuin herra A, laaja ystäväpiiri
-on kiinnostunut ehkä vähän erilaisista jutuista kuin minä, mutta yhtäläisyyksiäkin on
-joka kerta kun nähdään, minulla on perhosia vatsassa, tämä mies saa minut ihan sekaisin :)
-miinusta siitä että hänen avioerostaan ei ole vielä kovin pitkä aika
Kommentit (17)
Tämä on asia, joka sinun on ratkaistava ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:23"]
Tämä on asia, joka sinun on ratkaistava ihan itse.
[/quote]
Tiedän sen ja ratkaisenkin itse, älä ota niin tosissasi :) Näkökulmia vaan haen. ap
Itseäni kiinnostaisi ehdottomasti enemmän A
Mistä tiedät B:n varallisuuden... pankissa töissä?
B! Jos se kerran saa sut ihan sekasin :)
A taitaa olla varmempi vaihtoehto, B kuitenkin semmoinen joista useampi meistä päätyis. Mutta tuo hiljattain tapahtunut ero ei ole kovin hyvä juttu...
Noilla spekseillä ottaisin B:n, jos olisin sinä. Ainakin minulla todella, todella harva mies saa minkäänlaista tunnereaktiota aikaan, saati sekaisinmenemistä. On toki mukavaa, jos A mies on hyvä myös kaverina, mutta onko se hyvä parisuhteen kannalta?
Älä sekaannu vasta eronneeseen mieheen. Haluaa jossain vaiheessa kokeilla sinkkuvaihetta.
Mistä se varallisuus selvisi sinulle?
Otat a:n mutta petät sitä b:n kanssa, tai otat b:n mutta tulet petetyksi lukemattomia kertoja mutta se ei haittaa koska rahulia ON
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:07"]
Otat a:n mutta petät sitä b:n kanssa, tai otat b:n mutta tulet petetyksi lukemattomia kertoja mutta se ei haittaa koska rahulia ON
[/quote]
Ja a menettää kunnioituksen silmissäsi koska ei potki sua pellolle vaikka olet tehnyt syrjähypyn
Itse valitsisin B:n - omalla kohdalla noin suuret kaverivibat A:n kanssa tietäisi seksielämän kuolemista jo vuoden sisällä. Ja sama juttu kuten ylläoleva mainitsi, niin harva mies saa perhosia lentämään mahassa eli luonnollisesti ottaisin riskillä B:n, vaikka erosta olisi vähän aikaa. Se ei pelaa joka pelkää.
Mää ottaisin mieluummin herra A:n.
Olet palstaluuska, joten lompakko, joka on paksumpi, tai kummalla pääset helpommin loisimaan. Muuta?
Mitä järkeä olisi ottaa a kumppaniksi? Kaveriksi se on mitä mainioin kyllä
up