Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltikselle ensitreffejä ehdottanut nettimies nyt tavattu :)

Vierailija
24.11.2014 |

Kirjoitin tänne jokin aikaa sitten kuinka netissä tutustumani mies ehdotti ekoja treffejä ABC:lle. Noh, koska en ihan oikeasti ole mikään hienohelma (vaikka moni sitä mieltä olikin kun pidin treffipaikkaa todella junttina), menin treffeille miehen ehdottamaan paikkaan. Edellisessä viestissä en tainnut mainita, että mies olisi ihan väkisin halunnut tulla hakemaan minut ja jouduin sanomaan aika terävästi, että tulen omalla kyydillä.

Menin paikalle ja näin miehen istumassa pöydässä. Ihan mukavan näköinen, tavallinen suomalainen mies. Juuri sen näköinen kuin oli kuvassaankin. Miehellä oli tyhjä kahvikuppi edessään ja minä istuin pöytään, ajatuksena tietenkin, että tästä lähdetään kohta hakemaan ne kahvikupilliset. Juttelimme niitä näitä, mies oli kyllä aika vähäpuheinen, mutta pidin sitä vain ujoutena. Jossain vaiheessa sanoin sitten hakevani kahvin ja kysyin haluaako hänkin. Ei halunnut, oli jo juonut. Kun tulin takaisin pöytään, mies lukee iltapäivälehtiä puhelimellaan ja jatkaa sitä jutteluyrityksistäni huolimatta. Parin minuutin jälkeen jätän puoliksi juodun kahvikupin pöytään, laitan takin päälle, nousen, sanon heippa ja lähden. Mies mutisee heippa ja tuijottaa puhelintaan.

Kotona sähköpostissa odotti viesti, että oli kiva tavata ja että olin tosi mukava. Milloin nähtäisiin uudestaan? Nyt en enää hillinnyt itseäni vaan annoin tulla kaikki, mitä miehestä ajattelin. Että semmoinen tapaus.

Keskiviikkona tapaan erään toisen nettideittimiehen. Treffit on sovittu yhteen paikalliseen kahvilaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Tampereella?!

Vierailija
2/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :-) Ei menny sun ennakkoaavistus mettään. Naisenvaistoon kannattaa aina luottaa, siskot. Onnea uusille treffeille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:54"]Oliko tämä Tampereella?!
[/quote]

Eikun porvoossa

Vierailija
4/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla ujo

Vierailija
5/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:56"]

tais olla ujo

[/quote]

Tyhmä juntti se oli. Sellainen juuri, joka ehdottaa treffit huoltoasemalle...

Vierailija
6/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko nimi k kirjaimella??

Vierailija
7/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, mulle sattu kans kerran sellanen seinillekatselija, vaikutti tosi tympeeltä livenä eikä pahemmin puhellut. No, tympääntyneenä läksin kotiin ja kun koneelle pääsi niin oli tullut viesti että "olit tosi söpö, millon nähdään uudestaan?" What! En vastannut tuommoiselle jurpelolle. Mutta älä huoli, netistä voi löytyä mitä vain. Itse olen onnellisesti naimisissa netistä löytämäni miehen kanssa :)

Vierailija
8/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskoja keksittyjä tarinoita sinulla, oletko miettinyt kirjailijan uraa?

Vierailija
9/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva:D

Vierailija
10/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä seuraaviin treffeihin! Ei nettideittailua kannata ottaa liian vakavasti, nytkin sait hauskan jutun kerrottavaksi :-)

Vierailija
11/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go ap! Oikeassa olit :)

Vierailija
12/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista kyllä :D Voisko oikeesti olla niin ujo? Jos tuollaisista ihmisistä tuntuu jotenkin helpommalle kastoa kaikkialle muualle, paitsi keskustelukumppaniin. On kyllä toisella osapuolella melko tuskaiset oltavat, siinä yrittää pitää keskustelua yllä...

Vierailija
13/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan sitten ap kertomaan keskiviikon treffeistäkin? Toivotaan, että on fiksumpi tapaus silloin. 

Vierailija
14/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka nettideittailee. arvostelee deitin palstalla jo ennen tapaamista ja uudelleen heti tavattuaan. onko ihan terve itsekkään? toisinsanoen onko varaa arvostella? minusta ap osoitti toiminnallaan tyhmyytensä.

Vierailija
15/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt samoilla treffeillä kun ap. Joskus kauan sitten menneisyydessä. Silloin luki ihan oikeaa lehteä..

Vierailija
16/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen suuresti tällaisia tapauksia, jotka ehdottavat treffejä (tai yhtä kaikki suostuvat sellaisille) netissä tapaamansa hlön kanssa ja sitten ovat totaalisen lukossa paikan päällä ja just esim näpertävät puhelintaan. Itse tiedän että olisin aivan lukossa vastaavassa tilanteessa mutta mä en kyllä kehtaa edes ehdottaa treffejä.

Vierailija
17/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mualimaan mahtuu miehiä

Vierailija
18/18 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollanen ole ujoutta...Käytöstapojen puutetta/jotain sosiaalisten tilanteiden handlaamattomuutta.