Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole akateeminen

Vierailija
24.11.2014 |

Voiko suhde toimia ei akateemisen miehen kanssa? Olen kovasti ihastunut tähän mieheen mutta en kehtaa esitellä häntä ystävilleni ja perheelleni, koska hän ei ole akateeminen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mun mies vasta opiskelee akateemiseksi, itse olen työvoimakoulutuksen käynyt yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse filosofian maisteri. Mieheni on TuTa insinööri AMK. Tsemppaan häntä lukemaan DI:si. Ehkä meil on toivoo sitten :) ap

Vierailija
4/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät tihmiset, mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelee!

Vierailija
5/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Kohta laittelee kotinne täyteen wunderbaumeja ja rassaa auton osia keittiönpöydällä. Juo kiljua ja kuuntelee ysäri poppia.

Vierailija
6/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkoham sinä ap itsekään akateeminen? Kirjoitat niin huonosti. Ainakin olet kovin tyhmä.

Vierailija
7/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelufoorumeilta olen oppinut, että kaikki muut paitsi akateemiset on rasistisia, ennakkoluuloisia, suomileijonakorua pitäväviä väkivaltaisia juoppoja. Ei ole olemassa välimaastoa, akateemiset ihmiset ovat ainoita ihmisiä koko maailmassa joilta löytyy älykkyyttä, sydämen sivistystä jne,,

Väittely aiheesta on täysin hyödytöntä, törmään näihin ennakkoluuloihin jatkuvasti ja koska minulta ei löydy jotain maagista paperia josta selviää, että olen käynyt jonkun koulun, olen tuomittu joidenkin ihmisten silmissä aina.

Terveisin älykäs, sydämen sivistystä ja hyviä käytöstapoja omaava hyvin toimeentuleva duunari.

Vierailija
8/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO.

Kaikkien miehethän täällä ovat akateemisia ja kovapalkkaisia.

Vierailija
9/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tohtoria rouvalta kerran ja kyllä oli tiukka.
-merkantti

Vierailija
10/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan, koska Sinä ajattelet, ettet kehtaa kellekään esitellä. Sinun omassa päässä vika, ei miehessä.

Vierailija
11/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuvottava ihmisenä.

Vierailija
12/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:21"]

Keskustelufoorumeilta olen oppinut, että kaikki muut paitsi akateemiset on rasistisia, ennakkoluuloisia, suomileijonakorua pitäväviä väkivaltaisia juoppoja. Ei ole olemassa välimaastoa, akateemiset ihmiset ovat ainoita ihmisiä koko maailmassa joilta löytyy älykkyyttä, sydämen sivistystä jne,,

Väittely aiheesta on täysin hyödytöntä, törmään näihin ennakkoluuloihin jatkuvasti ja koska minulta ei löydy jotain maagista paperia josta selviää, että olen käynyt jonkun koulun, olen tuomittu joidenkin ihmisten silmissä aina.

Terveisin älykäs, sydämen sivistystä ja hyviä käytöstapoja omaava hyvin toimeentuleva duunari.

[/quote]Tuomarit ovat akateemisia ja tuomarit syrjivät suomalaisia syntyperän perusteella eli toteuttavat rasismia yhdessä syyttäjien, poliisien ynnä muiden korkeakoulutettujen kanssa. http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen

Muuten mitä joku koru haittaa?

Vierailija
13/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:21"]

[/quote]Tuomarit ovat akateemisia ja tuomarit syrjivät suomalaisia syntyperän perusteella eli toteuttavat rasismia yhdessä syyttäjien, poliisien ynnä muiden korkeakoulutettujen kanssa. http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen

[/quote]

Koru?

Vierailija
14/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli ap:n pääaine?

Vierailija
15/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historia. Ap

Vierailija
16/21 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuollaisesta välittäisi ollenkaan kunhan pippelipuoli on kunnossa? Onko antelias? Ihme detaljeihin historioitsija sekaantuu. No, toisaalta eikö se kuulu historioitsijan toimenkuvaan...=

Vierailija
17/21 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelipuoli on ihan ok. En ole mitannut. Ei ole pihikään. Puhuttuiin tänään taas tuosta DI:si lukemisesta ja mies aloittaa opinnot toivottavasti jo ensi syksynä jos pääsee kouluun sisälle :) ap

Vierailija
18/21 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo onnellinen ap et ukkos on ees ammattisurkean käyny. Itelläni on amis ja häpeen sitä ku se on täys juntti!

Vierailija
19/21 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mieheni ole akateeminen ja on tavallinen duunari. Itse olen akateeminen asiantuntija. Ei voisi perempaa miestä olla! Suhteemme toimii hyvin ja olen ylpeä miehestäni. Ei koulutus / työ rakkautta takaa.

Vierailija
20/21 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:21"]

[/quote]

Poliisit eivät ole korkeakoulutettuja. Korkeakoulutettu = akateeminen = yliopiston käynyt ≠ amk tai vastaavan käynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän