Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistakaa pienituloiset, että ei saa laittaa rahaa yhtään mihinkään mistä voisi saada elämässä nautintoa!

Huvittavaa
02.10.2021 |

Nih. Ei edes euron juttua saa ostaa, että ei vain rikkaat palstamammat loukkaannu kun kehtasit ostaa jotakin kivaa itsellesi. Pitää vain olla hiljaa ja kärsiä. Ei myöskään saa säästää rahaa mihinkään kivaan vaan kaikki säästyneet rahat ovat vain ja ainoastaan pahan päivän varalle. Nautintoa saa hakea vain ilmaisista jutuista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä lähtenyt ja pari perustutkintoa suorittanut. Perusasiat pitää olla kunnossa jonka päälle voi sitten rakentaa elämää. Itsellä meni tähän pisteeseen jossa nyt olen useampi vuosi ja saanut töitä tehdä sen eteen. Mikään ei ole tullut ilmaiseksi eikä raha ole kasvanut puussa.

Vierailija
22/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinne töihin on niin vaikeaa mennä? Sekö ei ole vaihtoehto?

Köyhyydessä elää lukematon määrä työssäkäyviä matalapalkka-alalaisia. Eivät kaikki köyhät ole työttömiä. t. siivooja, kokoaikainen, köyhä

Eivätkä kaikki matalapalkkaiset ole köyhiä. Paljon on kiinni tuurista, suunnitelmallisuudesta, (pitkästä) ajasta ja boksin ulkopuolelta ajattelusta. P.S. Ethän kokeneena työskentele millekään riistofirmalle.

Laitoshuoltaja enää 7 kk vuodessa, ei köyhä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa rahaa säästöön. Se on toimeentulotuen ehtojen vastaista.

Ei kaikki pienituloiset saa toimeentulotukea! 

Vierailija
24/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa laittaa rahaa säästöön. Se on toimeentulotuen ehtojen vastaista.

kylläpä saa laittaa. MISSÄÄN ei kielletä.

Vierailija
25/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pienituloisena maksan ensin vuokran ja laskut, jätän rahaa ruokaan, laitan vähän säästötilille pahanpäivänvaralle ja sitten katsotaan jos jää vielä jotain johonkin kivaan. En tuhlaile älyttömyyksiin ja itke sitten palstalla kun kympillä pitäisi saada kolmen viikon ruoat. 

Vierailija
26/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksamisessahan ei ole mitään ongelmaa jos on rahaa. Se rahan ansaitseminen on vaan tekemällä tehty erittäin vaikeaksi nykyaikana ja se on rikkaiden aiheuttama ongelma, koska eivät halua enää maksaa työnteosta palkkaa, vaan haalivat halpatyöläisiä kehitysmaista tänne!!

Vierailija
27/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskujen maksamisessahan ei ole mitään ongelmaa jos on rahaa. Se rahan ansaitseminen on vaan tekemällä tehty erittäin vaikeaksi nykyaikana ja se on rikkaiden aiheuttama ongelma, koska eivät halua enää maksaa työnteosta palkkaa, vaan haalivat halpatyöläisiä kehitysmaista tänne!!

höpöhöpö. Mun kotikaupungissa laitoshuoltajista on huutava pula sairaaloissa, kouluissa, päiväkodeissa jne. Suomalaisia ei kiinnosta. Palkka olis parin tonnin paikkeilla + mahdolliset lisät, että kyllä sillä ne laskut maksaa ja tavallista normaalia elämää elää. Luksukseen törsäilyyn ei toki riitä.

Vierailija
28/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Täällä kateus, pihiys ja pahansuopuus oikein rehottaa ☹ Kukaan ei ole niin suvaitsematon, kuin "suvaitsevainen".

Osuitpa naulan kantaan.

Vierailija
29/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä muiden mielipiteistä välitän, eilen tuli tuet ja nyt minulla on viimein varaa ostaa uusi sänky hajonneen tilalle. Säästin viime kuun tuista 170e. Lisäksi ostin eilen naapurin eläkeläiseltä 15e:lla viinitonkan.

T. Toimeentulotuella työkkärin mokan takia

Vierailija
30/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö. Mun kotikaupungissa laitoshuoltajista on huutava pula sairaaloissa, kouluissa, päiväkodeissa jne. Suomalaisia ei kiinnosta. Palkka olis parin tonnin paikkeilla + mahdolliset lisät, että kyllä sillä ne laskut maksaa ja tavallista normaalia elämää elää. Luksukseen törsäilyyn ei toki riitä.

Moni ei ole niin taitava, että kykenisi huolehtimaan kokonaisesta laitoksesta talotekniikan järjestelmineen yms.

Vierailija
31/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei ole niin taitava, että kykenisi huolehtimaan kokonaisesta laitoksesta talotekniikan järjestelmineen yms.

Laitoshuoltaja tekee pääasiassa siivoustyötä (+keittiö). Muutaman kuukauden koulutus nykyään.

Vierailija
32/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sano, että elämän pieniä iloja ei saisi olla vaan, että ne elämän ilot kannattaisi olla jotain muuta kuin feikkiripset, tekokynnet jne. Ei ne edes tuota elämänlaatua, tuo onnea tai iloa, ne on vain ja ainosataan pois perheeltä.

Vierailija
33/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jutussa oli työttömällä kääretorttu kahvipöydässä, siitäkin tällä palstalla  keskusteltiin monet sivut että tuhlausta ja tuet pois vaan tuommosilta.