Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ystävä muuttuu

Vierailija
02.10.2021 |

Millaisia kokemuksia ja miten vaikuttanut ystävyyteen? Onko ystävyys vahvistunut tai jopa katkennut? Miten ystäväsi muuttui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni lihoi vuoden aikana lähes 50kg. Minusta alkoi tuntumaan jotenkin nololta näyttäytyä hänen kanssaan missään julkisella paikalla. Sen takia ystävyytemme käytännössä katkesi.

Vierailija
2/5 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni palasi yhteen exänsä kanssa. Ensin minä lohdutin ja pidin pystyssä tätä neitokaista ja tuon yhteenpaluun jälkeen hänestä ei juuri enää kuulunut. Aikani koitin pitää yhteyttä yllä mutta kyllästyin kun huomasin sen olevan yksipuolista. Eipä ole kuulunut sen jälkeen kun yksisanaidrsti vastasi kuulumiskyselyihini.

Antaa olla :D aikani surin mutta eihän ketään pakottaa voi.

Ja ystävyyteen kuuluu aaltoliike,tätä pohjakosketusta on kulunut nyt pari vuotta joten ei mene enää sen piikkiin. Tajusin myös että aikaisemmin vietin aikaa hänen luonaan ja yhteenpaluun jälkeen olen nähnyt hänet kerran ja tätä exää en kertaakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä masentui eikä sen jälkeen osannut puhua enää muusta kuin itsestään ja sairaudestaan ja siitä kuinka käy psykiatrilla ja osastolla ja mitä lääkkeitä syö ja mitä toimenpiteitä on tehty ja millaisiin uusiin ihmisiin on hoidoissaan tutustunut jne. Ihan oikeasti kaikista muista puheenaiheista löytyi aasinsilta häneen itseensä.

Vierailija
4/5 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkavuodet muutti ihmisen ja tapaamiset.

Kaveruus loppui.

Ihmiset muuttuu ja kasvaa erilleen.

Vierailija
5/5 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän aikuistui, minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan