Conssit ja paljaat nilkat
Hei kertokaa tädille, mikä helvetin järki on kävellä edelleen tuolla loskassa/hangessa niillä nuhjaantuneilla valkoisilla matalilla Converseilla, nilkat vilkkuen? Okei, teineillä on aina oudot ja nolot tapansa, mutta tätä näkee meidän suurehkossa eteläsuomalaisessa kaupungissa todella paljon, myös yli 20-vuotiailla. Ovatko ihmiset niin köyhiä, ettei ole varaa talvikenkiin? Ja kaikilla viimevuotiset talvikengät mystisesti tuhoutuneet.
t: täti 30 v., joka laittoi tennarinsa talviteloille jo pari kuukautta sitten.
Kommentit (45)
En tiiä.. T. Parikymppinen vilukissa joka pakkasi converset varastoon elokuun jälkeen..
Ymmärrän vielä conssit, itse pärjään niillä parilla pakkasasteella ilman hankaluuksia, sillä uggeja ei viitsi tuonne loskaan laittaa ja toisaalta niissä tulisi aivan liian kuuma. MUTTA! Miten ne nilkat voivat olla paljaat? Siis eikö tule kylmä? Ei se nyt nniiiiin hvyännäköistä ole, että tuollaista "nilkka-muotia" -pitäisi jatkaa talvellakin!
Ei mua kyllä palele, enkä viitsi vielä siirtyy talvikenkiin. Oon kyllä just tilannut tällasten välikelien nilkkurit, ettei mammat sais sydänkohtauksia ja kaatuilis oikeelle ja vasemmalle ku tuolla ihmisten ilmoilla tepsuttelen.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:24"]
Ei mua kyllä palele, enkä viitsi vielä siirtyy talvikenkiin. Oon kyllä just tilannut tällasten välikelien nilkkurit, ettei mammat sais sydänkohtauksia ja kaatuilis oikeelle ja vasemmalle ku tuolla ihmisten ilmoilla tepsuttelen.
[/quote]
Hyvä, kiitos että ajattelet meitä. Paljas nilkka aiheuttaa talvisessa katukuvassa katsojalle vilunväristyksiä ja Conssi hangessa muuten vain vihloo muotitajua. ;)
t: ap
Niinpä, hyrrrhh...ja sitten vielä ne viilettävät mopoilla nilkat paljaina. Sitä ei kärsi tämmöinen vilukinttu edes paljoa katsella. :)
ooon huomannu että mä oon outo ja vähän nolo, kun käytän kunnon kuoritakkia ja -housuja sekä goretexkenkiä koulumatkoilla! ikää löytyy 18v ja kouluna n. 250 oppilaan koulu. matkaa kotoa koululle tulee kahdeksan kilometriä, enkä tajua miten joku voi ikinä edes vaan siinä viiden asteen pakkasessa kulkee tennareilla ja ilman pipoa :D
Onko sillä jotain väliä jos ei ole talvikenkiä? Tai jos he kulkevat vain kouluun jonkun 2 kilometrin verran päivässä niin eikö ole aika turhaa ostaa sitä varten kenkiä? Ei kai se haittaa jos tulee kylmä kun pääsee kohta kuitenkin sisälle..?
Musta on kiva palella varpaista :)
Ei ole rahaa talvikenkiin. Hiljalleen säästän...
T. teini
Sitä paitsi nilkat paljaana pakkasella on jotenkin sexy look. Älytöntä, mutta herättää huomiota ja on ihan näyttävä pukeutumisjippo. Ja sitä paitsi se pitää tehdä tahallaan :)
Meni saappaat viimeviikolla paskaksi ni nyt kituutetaan....t. teini
No en tasan käytä talvikenkiä näillä asteilla vesisateessa, tennareilla mennään, mutta ei nilkat paljaana. Miten ihmeessä te taivastelijat pärjäätte talvipakkasilla, jos nyt on jo talvikengät käytössä?
Ainoa vaihtoehto consseille oli Timberlandin maiharinilkkurit ne ruskeat nupukkiset. Ne ostettiin koska teinin jalka ei enää kasva ja on siis toivoa että menis useamman vuoden. Muuten olis munkin teini taivaltanut nilkat paljaana loskassa.
Minähän en rakkaita uggejani tuolla loskassa pilaa. Ja kumppareita en omista.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:55"]
No en tasan käytä talvikenkiä näillä asteilla vesisateessa, tennareilla mennään, mutta ei nilkat paljaana. Miten ihmeessä te taivastelijat pärjäätte talvipakkasilla, jos nyt on jo talvikengät käytössä?
[/quote]
Kyllä täällä oli muutama aste pakkasta ja kunnolla lunta tässä välillä. Ei todellakaan tennarikeli. Mulla on ainakin vielä talvisaappaat kunnon pakkasille ja aina voi lisätä villasukkia. Ei tuo ole mikään syy käyttää kesäkenkiä hangessa tai loskassa. Toki sen ymmärrän, jos tosiaan on niin köyhä, että vuoden ympäri on käytettävä yksiä kenkiä. Tosin kenkiä voi löytää edullisestikin, uskon myös, että sossu antaa talvikenkiin rahaa, jos ei sellaisiin tosiaan ole varaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:54"]
Sitä paitsi nilkat paljaana pakkasella on jotenkin sexy look. Älytöntä, mutta herättää huomiota ja on ihan näyttävä pukeutumisjippo. Ja sitä paitsi se pitää tehdä tahallaan :)
[/quote]
Voi jeesus. :D Nooh, kyllähän mun nuoruudessani 90-luvulla pipo oli ehdoton no-no, sitten paarustettiin korvat sinisinä ilman pipoa 30 asteen pakkasessa, kun se mukamas oli niin kovin seksikästä. :D
Missä on teidän vanhemmat, teinit?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Kyllä täällä oli muutama aste pakkasta ja kunnolla lunta tässä välillä. Ei todellakaan tennarikeli. Mulla on ainakin vielä talvisaappaat kunnon pakkasille ja aina voi lisätä villasukkia. Ei tuo ole mikään syy käyttää kesäkenkiä hangessa tai loskassa. Toki sen ymmärrän, jos tosiaan on niin köyhä, että vuoden ympäri on käytettävä yksiä kenkiä. Tosin kenkiä voi löytää edullisestikin, uskon myös, että sossu antaa talvikenkiin rahaa, jos ei sellaisiin tosiaan ole varaa.
[/quote]
Kyse on siitä että conssit on cool. Kuomat eivät ole (vielä). On toisarvoista onko conssit lämpimät.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:55"] No en tasan käytä talvikenkiä näillä asteilla vesisateessa, tennareilla mennään, mutta ei nilkat paljaana. Miten ihmeessä te taivastelijat pärjäätte talvipakkasilla, jos nyt on jo talvikengät käytössä? [/quote] Kyllä täällä oli muutama aste pakkasta ja kunnolla lunta tässä välillä. Ei todellakaan tennarikeli. Mulla on ainakin vielä talvisaappaat kunnon pakkasille ja aina voi lisätä villasukkia. Ei tuo ole mikään syy käyttää kesäkenkiä hangessa tai loskassa. Toki sen ymmärrän, jos tosiaan on niin köyhä, että vuoden ympäri on käytettävä yksiä kenkiä. Tosin kenkiä voi löytää edullisestikin, uskon myös, että sossu antaa talvikenkiin rahaa, jos ei sellaisiin tosiaan ole varaa. [/quote] Kyse on siitä että conssit on cool. Kuomat eivät ole (vielä). On toisarvoista onko conssit lämpimät.
[/quote]
Minusta tämä on jotenkin äärettömän noloa. Ehkä en ole riittävän teini ymmärtääkseni. Mutta tämä on niitä ilmiöitä, joille nykyteinit itse naureskelevat joskus parinkymmenen vuoden päästä.
Samaa miettinyt!