Aspa-työtä tekevä, missä olet töissä?
Tuli mieleen työssäjaksamisketjusta, kun siellä oli pari asiakaspalvelutyötä tekevää kommentoinut työn stressaavuudesta. Toista oli stressannut, toista ei yhtään.
Itse olen teleoperaattorin puhelinaspassa, ja kunhan alkukankeudesta ja sisäänajovaiheesta vähän kehityn, niin uskon stressinkin sitä myösen häviävän.
Mitä sinä teet työksesi?
Kommentit (18)
Ison energiayrityksen aspan taustatuessa. Työkenttänä koko aspan työtehtävät. Stressaa kun liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa.
Hoitotyössä. Joskus ihan hirveä kiire ja asiakkaat valittaa tai kertoo omista ongelmistaan. Se stressaa!!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:12"]
Ison energiayrityksen aspan taustatuessa. Työkenttänä koko aspan työtehtävät. Stressaa kun liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa.
[/quote]
Hui, sä oot varmaan mun työkaveri :D
Olen ison jälleenmyyjän puhelinpalvelussa myynnissä. Harkitsen toisiin hommiin lähtemistä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:12"]
[/quote]
Hui, sä oot varmaan mun työkaveri :D
[/quote]
Ehkä olen. Missä päin työpaikkasi on?
T. 2
Yksityisen lääkäriaseman aspa. Puhelimet pirisee, asiakkaita pukkaa, kiire on kova. Mutta asiakkaat ovat ihania, yleensä ainakin ;) Tunnen että olen hyödyksi, se on minulle tärkeää. Kiire on joskus vähän turhankin kova, resurssointi on vähän pielessä pomolla. Meitä on vuorossa aina yhtä monta - oli sitten se kiireisin maanantaiaamu tai hiljainen perjatai-ilta.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:12"] Ison energiayrityksen aspan taustatuessa. Työkenttänä koko aspan työtehtävät. Stressaa kun liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa. [/quote] Hui, sä oot varmaan mun työkaveri :D [/quote] Ehkä olen. Missä päin työpaikkasi on? T. 2
[/quote]
Pk-seudulla.
Itse olin aikaisemmin Gigantissa ja se oli hyvä työpaikka.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:12"] Ison energiayrityksen aspan taustatuessa. Työkenttänä koko aspan työtehtävät. Stressaa kun liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa. [/quote] Hui, sä oot varmaan mun työkaveri :D [/quote] Ehkä olen. Missä päin työpaikkasi on? T. 2
[/quote]
Pk-seudulla.
[/quote]
Niin minullakin. Uskallatko paljastaa kaupungin?
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:19"]Yksityisen lääkäriaseman aspa. Puhelimet pirisee, asiakkaita pukkaa, kiire on kova. Mutta asiakkaat ovat ihania, yleensä ainakin ;) Tunnen että olen hyödyksi, se on minulle tärkeää. Kiire on joskus vähän turhankin kova, resurssointi on vähän pielessä pomolla. Meitä on vuorossa aina yhtä monta - oli sitten se kiireisin maanantaiaamu tai hiljainen perjatai-ilta.
[/quote]
Täällä kohtalotoveri! :)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:18"] [quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:12"] Ison energiayrityksen aspan taustatuessa. Työkenttänä koko aspan työtehtävät. Stressaa kun liikaa töitä ja liian vähän henkilökuntaa. [/quote] Hui, sä oot varmaan mun työkaveri :D [/quote] Ehkä olen. Missä päin työpaikkasi on? T. 2 [/quote] Pk-seudulla. [/quote] Niin minullakin. Uskallatko paljastaa kaupungin?
[/quote]
Se, missä on ne vaativimmat ja hintatietoisimmat asiakkaat ;)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:26"]
Itse olin aikaisemmin Gigantissa ja se oli hyvä työpaikka.
[/quote]
Mitäs hyvää siellä? Olitko myymälässä vai?
Sairaalassa. Työ sinänsä ei stressaa, mutta sen määrä stressaa. On jatkuva kiire ja sitten ihmiset ovat huonotuulisia, kun joutuvat odottamaan pitkään vuoroaan.
Alkossa. Mukava työyhteisö, kivoja asiakkaita, ei valittamista.