Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savuton työpaikka

Vierailija
24.11.2014 |

Millä vitun järjellä työpaikan saa julistaa savuttomaksi? Vaadin kyllä samaan hengenvetoon kahvittomankin työpaikan koska minua häiritsee kahvin käry ihmisten hengityksessä ja sen aiheuttamat terveysvaikutukset heille. Myös passiivinen kahvin juonti on minusta vaarallista, vaikken koskaan oleskele kahvinjuontipaikan läheisyydessä, joka muuten myös tulisi siirtää vähintään 4 kilometrin päähän ulko-ovesta.

Joskus en vain ymmärrä tätä maailmaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin menettelenkin

Vierailija
2/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tauolla työpaikan alueen ulkopuolelle röökille? Meilläkin savuton työpaikka, mutta 20m kävelyn jälkeen saa vetää vaikka koko askin tauon sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla passiivinen kahvin juonti on vaarallista? Jos esim. vertaa passiiviseen tupakointiin? Itse käytän molempia, en aio asettua puolesta enkä vastaan, mutta kiinnostaisi tietää.

Vierailija
4/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii hyvin että kessuttelusta ei enää makseta palkkaa.

Vierailija
5/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nyt alasta, mielestäni asiakaspalvelualoissa ei saisi henki tai vaatteet haista, ei myöskään toimisto, ei röökiltä, kahvilta tai hajusteilta, oltiin juuri pankissa ja tuli paha olo kun siellä tuoksui vanilja kynttilä tai jokin tuoksutin.

Lasten kanssa työskentelevät ehdottomasti pitäisi olla savuttomia ja hajusteettomia. Itse työskentelen lasten parissa enkä käytä hajusteita enkä ikimaailmassa polttaisi työpäivän aikana, lapsella on oikeus terveyteen.

Vierailija
6/6 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 17:57"]Minulle sopii hyvin että kessuttelusta ei enää makseta palkkaa.
[/quote]

Jos tapahtuu tauon aikana, on se sama juoko kahvia vai vetääkö röökiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi