Voiko vessaharjan pestä astianpesukoneessa?
Mies laittaa aina harjan astianpesukoneeseen käytön jälkeen. Olen sanonut asiasta monta kertaa. Mies haukkuu minua hulluksi ja vainoharhaiseksi.
Kommentit (14)
Ei voi, muoviset harjakset ei kestä kuumuutta vaan käpristyvät pilalle.
No samaa materiaaliahan se on kuin tiskiharja että mikä jottei. Ei vaan meidän koneessa riitä lämmöt että pesisin.
Vierailija kirjoitti:
No samaa materiaaliahan se on kuin tiskiharja että mikä jottei. Ei vaan meidän koneessa riitä lämmöt että pesisin.
Ei ole, tiskiharja kestää lämpöä mutta vessaharja ei.
Ilmeisesti voi. Aloittajan mies sitä siellä tuskin pesisi, jos se siitä pilalle menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, tiskiharja kestää lämpöä mutta vessaharja ei.
Mulla on sinin vessaharja, johon on samanlainen vaihtopää kuin tiskiharjassa. Pesen molempia astianpesukoneessa. Ihan hyvin on kestäneet.
Olen töissä siivoojana. Meillä ihan yleisesti käytetään samaa harjaa tiskaamiseen ja vessan pesuun. En näe siinä mitään ongelmaa.
Tottakai voi. Onko miehesi vessaharja pesty koneessa? On, todistat itse niin, siis miksi kyselet typeriä? Olethan omin silmin nähnyt, että voi pestä koneessa.
Kun asuin ensimmäisessä asunnossa, pyyhin samalla rätillä joka ikisen paikan. Kun äitini sai selville tuon, seurasi siitä ”kotitaloustunti”.
minä harjaan myös persreikäni hammasharjalla.
Olen töissä lounasravintolassa, maanantaisin pesen kaikki vessaharjat astianpesukoneessa. Pöytäpintojen pyyhkimiseen käytän vanhoja kalsareitani säästösyistä.
Karmeaa todellisuutta siis. En IKINÄ pesisi wc harjaa tiskikoneessa.
tuolla menolla paska leviää vessaharjasta tuulettimeen asti...
professori Melvin Pascall:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-norovirus-selviaa-jopa-ast…
Vanha juttu. Yritäpä keksiä jokin uusi provo, jooko Ritva?