Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keillä on hörökorvat ja/tai luonnonkiharat!

Vierailija
24.11.2014 |

Jos olette leikanneet hiukset lyhyiksi, miten olette saaneet sen näyttämään järkevältä? Itselläni on hörökorvat ja luonnonkiharat hiukset, mutta en viitsi leikata hiuksia lyhyiksi sen takia, koska en saa sitä afroa muuten asettumaan ja korvat näyttävät epäsopivilta tuohon kampaukseen. Mieli siis tekisi leikata hiukset, mutta en tiedä viitsinkö enää, jos en saa kampausta näyttämään hyvältä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusrauta tai fööni? Linkkaa joku kuva hiusmallista jota ajattelit?

Vierailija
2/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi älä helvetissä leikkaa lyhyeksi, ellet ole valmis suoristamaan hiuksiasi päivittäin. Mulla oli joskus polkkamittainen tukka ja omistan siis todella kiharat hiukset. Ei enää ikinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:56"]Hyi älä helvetissä leikkaa lyhyeksi, ellet ole valmis suoristamaan hiuksiasi päivittäin. Mulla oli joskus polkkamittainen tukka ja omistan siis todella kiharat hiukset. Ei enää ikinä...
[/quote]
Ap ei varmaan näytä samalta kuin sinä eli aika turha neuvo... :D

Vierailija
4/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lyhyeksi leikkaisit. Lyhyitä hiuksia muutenkin joutuu yleensä laittamaan, luonnonkiharan kanssa homma on kahta vaikeampaa.

Vierailija
6/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se paljon laittamista vaatii että hyvältä näyttää. Itselleni ihan liikaa, en viitsi enää lyhyttä pitää koska tosiaan vaatii jokapäiväisen pesun, föönäyksen, aineita, suoristusrautaa ja lakkaa näyttääkseen siedettävältä. Kun on kihara tukka, niin vaikka tuon vaivan olisi nähnyt, ja nukkuu yön, niin taas aamulla on räjähtänyt kiharapilvi vastassa ja se ei taltu kuin pesulla + muulla vaivalla...

Korva-asia taas on sellainen että jos nitä korvia jotenkin oikeasti kauheasti häpeää, niin parempi pitää sen verran pitkänä että korvat peittyy. Itse en ole isoja ja höröjä korviani ikinä välittänyt erityisemmin peitellä, minusta ne on hauskan näköiset kattilakorvat :D

Vierailija
7/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:03"]Miksi ihmeessä lyhyeksi leikkaisit. Lyhyitä hiuksia muutenkin joutuu yleensä laittamaan, luonnonkiharan kanssa homma on kahta vaikeampaa.
[/quote]

Olen viimeaikoina alkanut ihailemaan lyhyitä hiuksia. Muutenkin mietin, että kasvojen muotoon varmaan sopisi paremmin.

Vierailija
8/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kampausta ei taida saada luonnonkiharaan päähän. Ei tuollaisena ainakaan kauaa pysy.
Mä olen monta kertaa leikkauttanut hiukset lyhyeksi ja aina katunut. Hirveä laittaminen ja jos menee ulos, niin hiukset näyttää siltä ettei niitä olisi laitettu koskaan.

Vierailija
9/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin leikata lyhyen tukan, mutta kun minulla on nämä helvetin hörökorvat. Vituttaa

Vierailija
10/10 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:00"]http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2013/04/Short-Haircuts-for-Thick-Hair-10.jpg

Ajattelin esimerkiksi jotakin tällaista.
[/quote]
Tosi ihana. Mene ton kuvan kanssa kampaajalle ennen kuin varaat ajan ja kysy ammattilaisen mielipide. Yks vaihtoehto on myös suoristuspermanentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi