Teinit, mitä teette täällä?
Kommentit (21)
Vietän aikaa, pitäisikö muka olla joku syvällisempikin tarkoitus?
Luen keskusteluja, joskus harvoin kommentoin. AV on koukuttava, pakko käydä useammankin kerran päivässä selailemassa...
Demin on vallannut pikkupennut ja en tykkää niin paljoa minfon ja muron mobiiliversioista :D Eli käytännöllinen mobiiliversio (jos viat korjattaisiin vielä, vaikka miulla toimii suht hyvin) :)
t. se 16-vuotias teini
Mä mietin kans :D jotkut varmasti osaa olla ihan asiallisia mut luultavasti suurin osa provoista sun muust pelleilyistä on teinien kirjoittamia. Tai muuten vaan teinin tasolla olevia aikuisia. Ei pahalla mut sellasia ne teinit on
luen juttuja ja nauran puolille niistä kun joidenki juttujen taso on kuin lastentarhassa? +ihmisten tuomitseminen joka kysymyksen yhteydessä xD t. 16v teini
Nauran teille hormonipäissänne pyöriville, elämässään pettyneille ja katkerille kotiäideille
puolet ajasta mä nauran teille ja toisen puolen mä luen näitä juttuja päästäkseni sisälle vanhuksien ajatusmaailmaan, jotta mä tiedän mitä ne ajaa takaa omituisuuksillaan ja miten mä voin parhaiten manipuloida niitä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:19"]puolet ajasta mä nauran teille ja toisen puolen mä luen näitä juttuja päästäkseni sisälle vanhuksien ajatusmaailmaan, jotta mä tiedän mitä ne ajaa takaa omituisuuksillaan ja miten mä voin parhaiten manipuloida niitä.
[/quote] määrittele "vanhus"
Hih, vastaukset taattua av- tasoa. Näköjään se alkaa jo lapsena/teininä eikä muutu vanhenemisen myötä. Mahdollisesti olen huomaamattani itse samaa tasoa :-D
Tarkoitus ei tosiaan ollut arvostella, vaan ihmettelin mitä teini-ikäinen tekee www.vauva.fi- sivulla.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:19"]puolet ajasta mä nauran teille ja toisen puolen mä luen näitä juttuja päästäkseni sisälle vanhuksien ajatusmaailmaan, jotta mä tiedän mitä ne ajaa takaa omituisuuksillaan ja miten mä voin parhaiten manipuloida niitä. [/quote] määrittele "vanhus"
[/quote]
>30
Katoin et alku näytti lupaavalt, asiallisia vastauksia tuli, mutta sitten meni yli ymmärrysten. Justiisa ne ihkuteinit iski.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:19"]puolet ajasta mä nauran teille ja toisen puolen mä luen näitä juttuja päästäkseni sisälle vanhuksien ajatusmaailmaan, jotta mä tiedän mitä ne ajaa takaa omituisuuksillaan ja miten mä voin parhaiten manipuloida niitä. [/quote] määrittele "vanhus"
[/quote]
>30
[/quote] :DDDDDDD ok
Luen keskusteluja ja naureskelen joka saatanan jutusta provosoituville av-mammoille, ja myönnän et tää palstan selailu pönkittää myös omaa itsetuntoo ja toimii hyvänä perusteluna, miksen koskaan halua lapsia.
Lueskelen keskusteluja ja kirjoittelen myös. Tää on ihan kiva palsta ja jotain demiä paljon asiallisempi.
t. 18v
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:18"]
Nauran teille hormonipäissänne pyöriville, elämässään pettyneille ja katkerille kotiäideille
[/quote]
Mua aina huvittaa tää, että jotkut luulevat tietävänsä, millaisia ihmisiä anonyymipalstalla palstailee.
Luen keskusteluja ja mietin niitä tilanteita, todella harvoin kommentoin mitään. Joskus tuun tänne ärsyyntymään siitä mite ihmiset käyttää näitä keskustelupalstoja, ite yhtää sen parempana.. terveisin teini 17 v
Varmaan sitä mitä säki