Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaus Vesa Keskinen?

Vierailija
24.11.2014 |

Mitä mieltä palstan itseoppineet psykologit ovat, onko tuo narsisti? Selittäisi kyllä paljokin sen tekemisiä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014112318860619_vi.shtml

Vesa Keskinen suuttui niistä vitseistä. Hän halusi korjata vitsiä eikä ymmärtänyt, että vitsi on vitsi ja tosielämä on tosielämää. Mitä hänestä nyt sanottiin, että silmäpussit ovat samankokoiset kuin Tauskin (laulaja Tauski Peltonen) kivespussit. Hän halusi siihen korjata, että tämä ei pidä paikkaansa. Normaali-ihmiselle se on selvää, ettei se pidä paikkaansa, koska se on rakennettu vitsi, mutta ehkä Vesa Keskinen oli siinä mielentilassa, että hän koki sen korjaamisen arvoiseksi asiaksi, Terras kertoo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulen, ettei Keskinen ole narsisti, mutta hän on alkoholisti, ja alkoholistilla on tuollaisia ongelmia. Jos Keskinen onnistuisi raitistumaan, hänestä voisi tulla ihan tavallinen mies, mutta se tosiaan vaatii sen pitkäaikaisen raittiuden.

t. monia entisiä alkoholisteja tunteva (ja myös narsismiin olen jonkin verran tutustunut, Keskinen haiskahtaa aika tyypilliseltä alkoholistilta, siis sellaiselta, joka on jo aika pitkällä alkoholismissaan)

Vierailija
2/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala diagnosoimaan, mutta aikoinaan kiinnitti huomioni jossain lehtihaastattelussa, jossa ilmeni, että keskinen oli ostanut kännykän silloiselle tyttöystävälleen  (se blondi poliisi, Juurakko taisi olla sukunimi) ja tuohtui, kun tyttöystävä ei vastannut Vesan soittaessa. "Sitä varten se puhelin on hankittu, että siihen vastataan". Huh huh, ajattelin, että onpa kontrolloiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:45"]

minä luulen, ettei Keskinen ole narsisti, mutta hän on alkoholisti, ja alkoholistilla on tuollaisia ongelmia. Jos Keskinen onnistuisi raitistumaan, hänestä voisi tulla ihan tavallinen mies, mutta se tosiaan vaatii sen pitkäaikaisen raittiuden.

t. monia entisiä alkoholisteja tunteva (ja myös narsismiin olen jonkin verran tutustunut, Keskinen haiskahtaa aika tyypilliseltä alkoholistilta, siis sellaiselta, joka on jo aika pitkällä alkoholismissaan)

[/quote]

Eikös noi narsistit ole aika usein sellasia piilojuoppoja?

Vierailija
4/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei Vesa ole narsisti. Vesa on Pohojanmaalta!

Ne ei oikein tykkää huumorista joka kohdistuu niihin itseensä.

Menkää kokeilemaan vaikka Seinäjoen paikalliseen....

Vierailija
6/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 13:45"]

[/quote]

Eikös noi narsistit ole aika usein sellasia piilojuoppoja?

[/quote]

Jotkut on ja jotkut ei, jotkut voivat olla raivoraittiitakin. En tiedä korreloiko narsismi ja alkoholismi mitenkään keskenään, mutta monilla alkoholisteilla on narsistisia piirteitä, jotka johtuvat juomisesta, eli jos raitistuisivat, eivät enää olisi narsistisia.

Vierailija
7/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narsissille saa antaa viinaa!

Vierailija
8/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa taitaa olla luonteeltaan tuommoinen satasella mukaan henkilö. Siis 100% ei euroja. Valitettavasti Vesan huumorintaju ei nyt ihan ollut niin laaja kuin Vesa ehkä suostuessaan tuohon kuvitteli. Alkoholi ei varmaan ainakaan auttanut asiaa. Myöskään tuo linkitetty kommentti (jos se on aito) ei hirveästi selvitä asiaa :)

Sanoisin että tilanteesta tuli, ehkä tahattomasti melkoista tilannekomediaa, ei millään pahalla Vesa.

Koitas selvitä, se tilanteen paraneminen alkaa siitä, että rehellisesti myönnetään että on ongelma. Alkoholismista paraneminen ei ole mikään hetkellinen projekti jonka voi suorittaa ja jossa on loppu. Se on loppuelämän kestävä prosessi.