Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan ulkomaalaiset nettikaupat joista ostatte edullisemmin

Vierailija
24.11.2014 |

Tuolla alla oli puhetta siitä kuinka netistä saa ostettua oikeastaan mitän vain edullisemmin .
Ajattelin, että listataan tähän kaikki nettikaupat jota käytätte :)

Itse ostaisin netistä enemmän vaatteita, kenkiä ja erityisesti kosmetiikkaa. Kaikki kauppavinkit tervetulleita :)

Kommentit (232)

Vierailija
141/232 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:50"]

Mistä sais ostettua halvalla kankaita? Puuvillaa ja trikoota.

[/quote]

https://www.kankaita.com/

Vissiin saksalainen kauppa. Olen kerran tilannut ja hyvin toimi, tuli viikossa perille kotiovelle kannettuna. :)

Vierailija
142/232 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.muastore.co.uk/

Kosmetiikkaa jossa hinta-laatu suhde kohdillaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/232 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:14"]

Kiitos kaikille jo vastanneille ! Vaikka ihan totaalinen nettihyypiö olenkin niin olen jotenkin ihan tipahtanut nettishoppailu kelkasta ! :D näillä neuvoilla pääsee hyvin alkuun !!

[/quote]Uskallatko tosiaan luovuttaa nimesi ja osoitteesi jollekin epämääräiselle nettikaupalle?

[/quote] 

Eiköhän se mene päinvastoin? Uskaltaako suomalaiselle antaa tiedot? esim. saksalaisilla on niin kova moraali ja kovat lajit takana et tekis mieli sanoa, et mielummin aurinko tippuu taivaalta kun että saksalainen kusettaa 

[/quote] 

Tottakai jos firma tuntuu epämääräiseltä niin silloin ei pidä mitään tilata ja sama pätee myös suomessa. 

[/quote]Mistäs firman epämääräsyyden näkee vaikka Amazonissa tai Ebayssa?

Vierailija
144/232 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:56"]

Ketjun innoittamana laitoin aliexpressille tilauksen menemään :)

[/quote]

Tule kertomaan sitten kokemuksistasi kun paketti saapuu!

Vierailija
145/232 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iherbistä olen tilannut viitisen kertaa ja tosi nopeasti tulee aina perille. Eikä mene mihinkään postiin vaan ovelle tuodaan :) laatu on ollut hyvää, olen siis tilannut niitä konjak tyylisiä laihdutustuotteita, kasvovoiteita jne.

Vierailija
146/232 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin se unohtui mainita, että koska iherb on Euroopan ulkopuolelta niin tulliiin menee yli 20€ tilaus.

Vierailija
147/232 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:02"]Ainiin se unohtui mainita, että koska iherb on Euroopan ulkopuolelta niin tulliiin menee yli 20€ tilaus.
[/quote]
Höh, minä luulin että se on joku kympin isompi summa ainakin :/

Vierailija
148/232 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:02"]Ainiin se unohtui mainita, että koska iherb on Euroopan ulkopuolelta niin tulliiin menee yli 20€ tilaus. [/quote] Höh, minä luulin että se on joku kympin isompi summa ainakin :/

[/quote]

Elintarvikkeiden alv on 14% eli niitä voi tilata 35,7e:llä ilman maksuja. Mutta paketissa ei sitten saa olla mitään muuta kuin elintarvikkeita ja vitamiinejä. Yksikin kosmetiikkapurkki muuttaa tullausrajan kahteenkymppiin.

Vierailija
149/232 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eBay on kyl niin kova, ostan sieltä käytännössä kaiken mitä jaksan odotella ja mitä voin ns 'laittaa varastoon'. Korut, irtoripset (10 paria 60senttiä, kaupassa halvimmillaan 5e pari!), ripsiliimat (kaks avaamatonta tällä hetkellä odottelemassa vuoroaan), jotakin meikkejä, hauskoja legginssejä (alle 5e), kännykkä- ja kameratarvikkeita.... En osta mitään näitä enää kaupasta kuin äärimmäisen hätätapauksen edessä.

Vierailija
150/232 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 14:14"]

Kiitos kaikille jo vastanneille ! Vaikka ihan totaalinen nettihyypiö olenkin niin olen jotenkin ihan tipahtanut nettishoppailu kelkasta ! :D näillä neuvoilla pääsee hyvin alkuun !!

[/quote]Uskallatko tosiaan luovuttaa nimesi ja osoitteesi jollekin epämääräiselle nettikaupalle?

[/quote] 

Eiköhän se mene päinvastoin? Uskaltaako suomalaiselle antaa tiedot? esim. saksalaisilla on niin kova moraali ja kovat lajit takana et tekis mieli sanoa, et mielummin aurinko tippuu taivaalta kun että saksalainen kusettaa 

[/quote] 

Tottakai jos firma tuntuu epämääräiseltä niin silloin ei pidä mitään tilata ja sama pätee myös suomessa. 

[/quote]Mistäs firman epämääräsyyden näkee vaikka Amazonissa tai Ebayssa?

[/quote]

Jokaisen tuotteen kohdalla näkee asiakkaiden antaman arvion (prosentteina) myyjälle. Sieltä löytyy paljon myös asiakkaiden kommentteja sekä tuotteista että kauppiaista.

[/quote]Silti en ymmärrä millainen ihminen antaa nimensä ja osoitteensa taholle josta ei tiedä mitään. Omaa tyhmyyttä sitten jos jotain ikävää tapahtuu

[/quote]

Ennen vanhaan oli olemassa sellainen asia kuin puhelinluettelo, josta kuka tahansa saattoi katsoa kenen tahansa nimen muine tietoineen. Kuka hullu nyt sellaiseen meni suostumaan?

Vierailija
151/232 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
152/232 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hopeaketjuja aliexpressiltä. Tuntuvat olevan ihan priimatavaraa ja tulivat tasan kahdessa viikossa. =)

Vierailija
153/232 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa tilattua käyntikortteja edullisesti ja joista teillä on kokemusta?

Vierailija
154/232 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku suositella kivoja (esim. saksalaisia) sisustus/kodintavarakauppoja? :)

Vierailija
155/232 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 17:42"]

Minua mietityttää meikkien tilaaminen ulkomailta. Kosmetiikka on niin kallista Suomessa, mutta onko muualla samanlaista laadunvalvontaa?

Esimerkiksi Kiinassa voi purkittaa vaikka elohopeaa ja myydä sitä peitevoiteena. Länsimaalaisilla ei ole kokemusta vaarallisen kurjasta laadusta, joten emme välttämättä osaa varoa ja etsiä niitä turvallisia ja hyvälaatuisia tuotteita. Tuota kun ei näe edes asiakaspalautteesta: harva sitä mömmöä testailee labrassa tai käyttää syövän puhkeamiseen asti ennen arvion kirjoittamista.

Olen tilaillut esimerkiksi Taobao-sivustolta paljon. Se on kuin kiinalainen Ebay, pitää käyttää Google Translatea välillä apuna. Harva Taobao-kauppa postittaa tilauksia Aasian ulkopuolelle, joten siihen hommaan tarvitsee välittäjäagentin (Taobaospree, Taobaoring, Yoybuy, Freeshoppingchina) joka auttaa tilauksessa pienellä lisäkustannuksella.

Tilaillessani sieltä olen törmännyt länsimaalaisten aasiatilaussääntöihin, joista suurin taitaa olla, että mitään ei kannata tilata mikä tulee lähelle kasvoja. Ei varsinkaan meikkejä tai ruokaa. Tuota aihepiiriä tutkimalla olen törmännyt kauhutarinoihin myös Amerikan ja ihan Euroopankin laadunvalvonnasta, ja siksi en tiedä, kannattaako kosmetiikkaa tilata ulkomailta lainkaan. Esimerkiksi Ebayn brittikosmetiikka tulee usein jostain Koreasta. Monet halvat EU-nettikaupat tilaavat kosmetiikkansa Aasiasta, ja Suomen kosmetiikkalaadunvalvonta ei ulotu ulkomaiden nettikauppoihin.

[/quote]

Jos tilaa samoja merkkejä, mitä ostaisi Suomestakin, niin samaa tavaraa se on. Virallisilta jälleenmyyjiltä siis. Kosmetiikan osalta voi olla jopa turvallisempaa, kun ei ole seisonut kauppojen loistelamppujen alla kuukausikaupalla.

Jos silti huolettaa, niin on aivan turvassa, jos tilaa EU-alueelta: koko EU:n lainsäädäntö kosmetiikan ja ruoan suhteen on supertiukka eli ihan saman tasoinen kuin Suomessakin.

Vierailija
156/232 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin läpi näitä kauppoja ja hieman ihmettelen tätä hehkutusta. itse ostan paljon netistä, mutta suurin osa mainituista kaupoista on täynnä rihkamaa ja säästöä ei tule, koska tilataan kaikkea turhaa. 

Itse ostan vain tarpeellista ja kun merkki tai malli on tiedossa, googlella löytää halvimman nettikaupan.

Vinkkaamistanne kaupoista katsoin löytyisikö halvalla esim. hammastahnaa tai kuukautissiteitä ja ei löytynyt. Joku väitti tilanneensa karkkeja tai pähkinöitä ja olivat mainituissa kaupoissa tosi kalliita. 

Ainoa mitä löytyi edullisesti oli meikit, mutta niitä minulla ei paljon kulu.

Vierailija
157/232 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jostain tilata melatoniinia halvalla eu:n sisällä?

Vierailija
158/232 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olette Mangon nettikaupasta? onko kokemuksia, toimiiko hyvin?

Vierailija
159/232 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordicfeel. Tuoksuja ja hiustenhoitoaineita halvalla, muutakin kosmetiikkaa.

Vierailija
160/232 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebay on aika nähty, suosittelen ennemmin aina suoraan merkin omaa nettikauppaa!