Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä enää ketään niistä fiksuista ihmisistä :)?

03.09.2006 |

Joiden kanssa eilen myöhäisillassa aloteltiin ketjua fiksuista av-mammoista. Yritin ettiä sitä ketjun tynkää, mut ei puhti riittäny selaamaan niin pitkälle. Joko kaikki nukkumassa vai kukkuuko joku muukin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä eilisestä ketjusta tiedä mitään. Mutta fiksu kyllä olen =)

Vierailija
2/11 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten joku alotti ketjua niille, jotka ei halunnu osallistua semmosiin. Oli sitte vähän puhetta, että josko tänään treffattais täällä taas...

Eipä nyt näytä olevan niin rajuja tekstejä kun eilen oli, joten nähtävästi asiallista porukkaa tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna onkin sitten mukava käydä illalla omaan sänkyyn pötkölleen. t.5

Vierailija
4/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää on ainoo hetki päivästä omaa aikaa ihan yksin, siks tulee täällä " roikuttua" (luettua ja kirjotettua). Sillon kun mä ite oon yövuorossa, ei tuu oltua täällä, yleensä vuokraan pari leffaa ja kulutan aikaa silleen.

Vierailija
5/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin myös mielellään leffoja tai edes telkkaria mutta kun se telkku on tuolla keskellä hoivista niin heräävät heti jos siellä tuijottaa:(

Mitä töitä itte teet? kuinka usein on yövuoroja? t.5

Vierailija
6/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiallisesti oon vielä pienen lapsen kanssa kotona ja töitä teen iltasin ja viikonloppusin. Nähdään ukon kans vaan pitemmillä suorilla, kun se tulee töistä kotiin, niin mä lähden töihin, onhan se kuluttavaa. En muista koska oli vapaa viikonloppu ja joskus meen viel töistä töihin, tulee aika ympäripyöreitä päiviä. Oonki miettiny, että pitäis hillitä vähän tahtia, mut oon hirveen huono sanomaan ei, kun soittavat töistä. Mä oon tämmönen yökukkuja ja oonki miettiny, että josko joskus rupeis tekemään vaan öitä. mitä sä oot tykänny/miten sulle on sopinu toi pelkkä valvominen? Saatko normaalin rytmin taas päälle vapaa viikolla, vai onko vaikeeta saada unta yöllä?

Vierailija
7/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja näin kun ei kerkee/jaksa/viitsi oikein mitään tekemään.

Minulla ei ole enään niin pieniä lapsia kun nuorinkin on jo 8v että pääsen sillälailla vähän helpommalla. Eikä minulla ole mitään ongelmia käydä huomenna nukkumaan yöunille (käyn tosin vasta joskus puolen yön maissa) nukun kuin pieni possu aamuun;)

Olen joskus itsekin tehnyt keikka töitä pelkästään ja koin sen paljon raskaammaksi kuin vaki työn. t.5

Vierailija
8/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa täs on se, että saa tosi paljon vaihtelua, eikä kyllästy eikä joudu solmuun työpaikkaongelmien kans. Mul on vaan tietyt paikat, joissa teen keikkaa, en oo yleisenä heittopussina minkään välityksen kautta. Jos olisin heittopussina, niin olisin varmaan jo kuollu ;), en jaksais koko ajan sitä pallo hukassa oloa (talossa talon tavalla, you know), nyt kun on vaan tietyt paikat, niin kaikki rutiinit on niin selviä, ettei tarvii turhia stressata. Mulle kans sopis toi valvominen, kun valvon joka tapauksessa toooooosi myöhään, niin sitä vois hyödyntää. Tiedätkö, onks sairaalat ainoita paikkoja, joissa voi tehdä pelkkiä öitä, vai löytyykö muitakin paikkoja? Asiasta sadanteen, saatko koko yön kulumaan täällä, vai hiljeneekö tää palsta jossain vaiheessa kokonaan yöllä? Tosi tylsä toi telkku-juttu, sitte pitää vaan lueskella, jotta saa ajan kulumaan, mikäli silmät pysyy niin skarppina, että jaksaa lukea jotain kirjaa.

Vierailija
9/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään taas, olen itse dementiakodissa mutta meillä päin ainakin palvelutalot ja hoivakodit esim. ottaa mielelllään vakkari yököt koska muut työntekijät eivät pidä öistä ollenkaan.

Meilläkin ovat onnelisia että on joku niin " hullu" jokia suostuu tekemään öitä vapaaehtoisesti;)

Oletko itse isosta kaupungista?

Vierailija
10/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäaikaissairaaloissa on vakkariyököt, mut semmoseen paikkaan en halua mennä, missä oon yksin yön ja vastuulla on 64 vuodepotilasta (vaippojen vaihdot/asentohoidot). Joku semmonen hoivakoti tms. vois olla ihan kiva paikka :). Mulle on kans monesti käyny niin, että pitkät kirjotukset lentää taivaantuuliin ja sekös ottaa päähän. Taitaa olla flunssa tulossa, kun on nokka ihan tukossa, joka paikkaa kolottaa ja päätä jyskyttää. Pitää varmaan ottaa törkeen kova valkosipulikuuri, nyt ei oo varaa sairastua, kun sovittuna jo monet työvuorot tälle viikolle.

Vierailija
11/11 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu kiva keskustella sun kanssa, jos viitsit/haluat, niin keksi itelles joku nimimerkki, niin voin yrittää huhuilla sua, kun tuut viikon päästä taas töihin. Hyvää työyötä!