Ecco Goretex -kokemukset
Sokoksessa nyt kanta-asiakastarjouksena Econ Goretexit -pojille musta /harmaa eli täydellisesti sopivat meidän Reimatec + väreihin. Kävin kokeilemassa pojan kanssa. Näyttäisi siltä, että ovat " putkiosassa" kapeimmat ja korkeimmat kuin aina tähän asti ostetut Viking Goret.
Perushinta on kuitenkin hieman korkeampi Eccoissa. Ovatko hyviä/paremmat kuin Vikingit? Ovatko lämpimmät? Kuinka helposti onnistuu lapselta pukea ne, kun ovat kapoiset. Ihan kaikenlaisia kokemuksia kaipaan, kun pojalle istui tämä Viking niin hyvin tähän asti, mutta himoittaisi kokeilla tuo Eccokin.
Kommentit (7)
muuten ihan hyvät mutta tytär moitti kapeiksi. jäivät vähälle käytölle, kun nyt pienet. Ostan eccot tänä syksynäkin. Ajattelin kokeilla uudelleen tuota sokoksen kanta-asiakas tarjouksen mallia, mutta reilummalla koolla. Vikingit on myös hyvät, mutta huomattavasti tilavammat kuin eccot ja halvemmat ennen kaikkea. Lämpimiä ovat molemmat.
Olen tainnut viskata mainoksen paperinkeräykseen..
Mutta meillä on 4v10kk esikoisella ollut jo parina vuotena juuri Eccon goret ja hyvät on olleet, aiomme ostaa myös nyt kys kengät ja kuopukselle myös.
ovat ainakin liian kapeat ja niissä on myös ahtaammin tilaa rintavalle jalalle kuin Vikingeissä. Minäkin huomasin tuon tarjouksen mutta totesin kun hypistelin kenkää että ovat kapealle ja ei niin korkealle jalalle parhaimmat- siis suomalainen " perusjalka" ei paras mahdollinen mielestäni. musita että talvella sinne kenkään tulee mahtua myös paksumpaa sukkaa.
minä taidan valita ojko Vikingin tai superfitin goretexit pojallemme.
eevis06:
muistaakseni www.sokos.fi tai googleta sokos.
Löytyi, tarjous voimassa syyskuun ajan - tai niin kauan kuin tavaraa riittää.
Molemmat hyviä. Eccoissa osassa välikausi malli eli ohut vuori ja talvikengissä paksu karvainen vuori. Molemmat on meillä sopineet jalkaan ja olleet tukevia.
Kokeilla ehkä kannattaa itse. Käyttö vasta kertoo onko teille hyvät...