Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet tavaralle/lahjoille joita saat toisilta haluamattasi?

Vierailija
01.10.2021 |

Tiedän, että tähän joku tulee vastaamaan että en anna kenenkään tuoda kotiini mitään. Piste.

Aina se ei kuitenkaan ole niin helppoa, koska esimerkiksi puoliso tai lapset saattavat saada tällaisia lahjoituksia sukulaisilta ja ystäviltä. Esimerkiksi minun äitini ostaa lapsille tuliaisiksi isot kassit kaikkea ns tarpeellista (kuten alusvaatteita, kirjoja jne.). Lapset näkevät isovanhempiaan harvoin, joten minusta on mukavaa että lapset saavat jotain kivaa yllätystä tuolloin mummolta. Olen sanonut äidilleni että esimerkiksi jokin pikkuinen karkkilootakin riittää, ja tästä saimme lopulta aikaiseksi kamalan riidan. Mikään ei muuttunut. Edelleen lapset hukkuvat tuliaiskasseihin.

Tavaraa kotiimme tuo myös anoppi, miehen sisarukset, minun omat isovanhemmat (jotka jakavat perintöä etukäteen) sekä jotkut ystäväni.

Kaikki ajattelevat hyvää, mutta itse ahdistus. Vihaan suorastaan krääsää ja liikaa tavaraa.

Eli kysymykseen, mitä teette kaikelle sille tavaralle mitä ette kotiinne halua? Kerrotko konkreettisesti mihin sen viet jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan hyväntekeväisyyteen tai kalliimmat tavarat myyn eteenpäin. Olen tehnyt näin jo vuosia, ja nykyään sitkeimmätkin lahjojat osaavat kysellä etukäteen lahjatoiveita ja noudattaa niitä. Aikuisten kesken ei suvussa anneta joululahjoja, eli siinäkin pääsee helpommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme