Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa. Tyttäreni ilmoitti tänään seurustelevansa, aikuisen miehen kanssa!

Vierailija
23.11.2014 |

Tytär täytti kesällä 18, mies on 25-vuotias. Ällöttää, kun ajattelenkin, että tuo mies vain käyttää tytärtäni hyväksi. Tyttö vakuutteli minulle suhteen olevan vakava, ja sanoi katkaisevansa välit mikäli en hyväksy suhdetta. Sitä en tietenkään voi tehdä! Ei kukaan äiti voi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, tämä olikin ikis. Hetken jo luulin, että joku perinteinen provo ja ikää 12.

Vierailija
2/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ikäero edes ole paha, älähän tuomitse ennen kuin olet tämän uuden poikaystävän tavannut :) Ymmärrän toki huolesi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanikäinen tyttö, ja tuossa tapauksessa en takertuisi ikään, vaan tutustuisin mieheen rauhassa.

Vierailija
4/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikis se siinä. Laitoksesta iltavapaat.

Vierailija
5/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pakko kysyä, että mitä tarkoittaa ikis?

Ohis

Vierailija
6/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin 18 kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, joka oli siis 24 silloin. En näe ongelmaa.

Vierailija
7/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, olen 20 ja naimisissa 34-vuotiaan miehen kanssa. Tuo ikäero on naurettava.

Vierailija
8/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se helvetin ylisuojelu ja anna tyttäres tehdä niiku huvittaa. On kuiteski jo täysi-ikäinen

Vierailija
9/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäfobiasta kärsivä taas tullut tilittämään, kyllä näitä yhteen iltaan vähintään yksi pitää tehdä :D

Tarina ja ikä aina vaihtuu, mutta jutut on pääpiirteittäin samat, häntä ällöttää ja hän on kauhuissaan jne.

Vierailija
10/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin 18 mieheni oli 27. Nyt olemme 21&30 ja 7v yhdessä. Revi siitä ap.

Vierailija
11/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:25"]

Itse kun olin 18 mieheni oli 27. Nyt olemme 21&30 ja 7v yhdessä. Revi siitä ap.

[/quote]

Eli olit 14 ja miehesi 23, kun aloitte olemaan suhteessa? Ilmiölle on oma nimikin. Ap:n tapaus on järjen ja lain rajoissa.

Vierailija
12/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa! Ehkäpä tyttäresi on kehittynyt ikäisekseen ja kokee kanssakäymisen kypsän vanhemman ihmisen kanssa miellyttävämmäksi. Hän voi puhua tärkeistä asioista aikuisen kanssa, toisin kuin 18 vuotiaan miehen alun, silloin on mielessä vaan pillut ja pippelit sekä videopelit eikä osata ottaa elämää vakavasti. Jätä hänet rauhaan, 25-vuotias on vielä nuori eikä mikään pedopappa.

Vierailija
13/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vain kateellinen tyttärellesi?

Vierailija
14/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 ja avomies 31. Jos elämäntilanteet ei ole ihan erilaisia (lukiotyttö ja kahden lapsen bisnesmies isukki esim) niin ei ongelmaa

Vierailija
15/15 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en olisi vielä pari vuotta sitten uskonut koskaan äidistäni näin voivan sanoa, mutta: IHANAA, että oma äitini on suvaitsevainen.

T: N20, joka ilmoitti keväällä seurustelevansa 39 -vuotiaan miehen kanssa.

ps. Yksi neuvo, yritä ymmärtää. Se ei välttämättä ole helppoa ja itsekin jouduin kaveripiirissä kovan paikan eteen kuunneltuani tarpeeksi "hyi se vois olla sun faijas" -kommentteja. Ei ollut mukavaa menettää joista oikeasti välitti suuresti ja joiden tukeen kuvitteli voivansa luottaa. Kaikista kamalinta olisi ollut jos niin olisi käynyt oman äidin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi