Olen huomannut, että miehet ihastuu aina höpsöihin, itsepäisiin,
iloisiin, puheliaisiin, hyvävartaloisiin naisiin, joilla pitkät hiukset. Aina tämäntyyppiset naiset varastaa kaikkien miesten huomion. Ihan älytöntä, miten yhtenäinen maku ukoilla on.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko eloisia jännänaisia? 😳
Ennemminkin "antaa ymmärtää, ei ymmärrä antaa " naisia.
Meitäkin täytyy olla pitämässä miesten turhautumista yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naama ei oo mikään kaunein mutta kroppa on hoikka. Kun mulla oli pitkät vaaleat hiukset, sain paljon aloitteita miehiltä. Olin kiinnostava. Sitten leikkasin hiukseni lyhyeksi polkaksi ja värjäsin tummanruskeaksi, kukaan mies ei edes vilkaise.
Mulla on hoikka kroppa ja pitkät punaiset hiukset. Aloitteita ei ole näkynyt.
Muuta Ouluun, täällä punatukkaisia rakastetaan. Varsinkin hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat naisiin, jotka saavat heidät tuntemaan itsensä mieheksi.
Mies tykkää päteä ja opastaa. Miehuus kärsii, jos nainen on miehen mielestä miestä älykkäämpi ja itsenäinen.
Mies haluaa, että nainen tarvitsee hänen miehekästä apuaan pärjätäkseen.
Liuta kliseisiä yleistyksiä, jotka usein yllättävän totta.
Tämäkin on totta. Monet miehet ihastuvat minuun kuvitellen minun olevan yksinkertainen iloisen luonteeni vuoksi. Ja ihastus loppuu kuin seinään, kun korkea koulutukseni jossain vaiheessa paljastuu.
Minuun ihastutaan myös helposti. Olen oikeastaan kaikkea mitä aloituksessa kuvailtiin. En ole opiskellut pitkälle, mutta olen menestynyt muuten elämässä. Minusta tuntuu että kun miehet ymmärtävät kuinka pitkälle olen päässyt omillani, niin he ihastuvat jotenkin vielä syvemmin. Jännä että sinulla päinvastainen kokemus.
Mulla on ollu viime vuosina sekä vaaleat että tummat hiukset - alotteita on tullu kadulla yms molemmilla hiusväreillä, mutta miehet kattoo selkeesti enemmän kun on vaalea. :D mut tottakai vaalea näkyykin paremmin, ja kauemmas, niin sillälailla se on ian luionnollistakin mutta hassua että suht iso muutos, että jos vaalea miehet kattoo kaukaakin paljon mutta siis lähestymisiä on sit ehkä ollu jopa enemmän brunena?! :D ja kasvoista oon kauniimpi brunena, kun ne kehystää, mutta taas yleis olemus ehk naisellisempi blondina.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naama ei oo mikään kaunein mutta kroppa on hoikka. Kun mulla oli pitkät vaaleat hiukset, sain paljon aloitteita miehiltä. Olin kiinnostava. Sitten leikkasin hiukseni lyhyeksi polkaksi ja värjäsin tummanruskeaksi, kukaan mies ei edes vilkaise.
Mulla on hoikka kroppa ja pitkät punaiset hiukset. Aloitteita ei ole näkynyt.
Muuta Ouluun, täällä punatukkaisia rakastetaan. Varsinkin hoikkia.
Tuskinpa minua kuitenkaan.
Tarjontaa riittää muutenkin, ei tarvitse nöyryyttää itseään varatun patjana. Harmi jos oma tilanteesi on sellainen.