Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että miehet ihastuu aina höpsöihin, itsepäisiin,

Vierailija
01.10.2021 |

iloisiin, puheliaisiin, hyvävartaloisiin naisiin, joilla pitkät hiukset. Aina tämäntyyppiset naiset varastaa kaikkien miesten huomion. Ihan älytöntä, miten yhtenäinen maku ukoilla on.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on ihan käänteentekevä oivallus, että ihastutaan hyvävartaloisiin. Miten ihmeessä se voi olla mahdollista, eihän se hyvä vartalo ole yhtään puoleensavetävä tai mitään.

Vierailija
22/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastun naiseen, joka saa minut tuntemaan hyvää oloa hänen seurassaan.

Ja tätä hyvää oloa haluan myös naisen tuntevan minun seurassani.

Tosi harvoin tunne on molemminpuoleista.

-mies.

Voi miten kauniisti kuvailtu <3 Tällaisen rakkauden kun saisi itsekin kokea.

t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä jos nainen on hieman hölmö 😅

Vierailija
24/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyly, vmäinen ja ruma ja hyvin on ollut miehiä tarjolla.

Vierailija
25/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä jos nainen on hieman hölmö 😅

Tiedän naisen joka autolla ajoi poliisin puhallusratsiaan. Poliisi: pitkä puhallus. Nainen: Odotas hetki mun pitää miettiä kumpaan suuntaan on puhallus. Poliisi repesi täysin 😄 Nainen on todella mukava ja hauska 👍

Vierailija
26/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oikea rivi, mutta ei se mikään höpsö pidä olla vaan skarppi.

Vierailija
27/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin naisena haluan miehen, joka on olemukseltaan iloinen ja jolla on hyvät keskustelutaidot ja kyllä toivon, että pitää myös huolta terveydestään mikä sitten näkyy toki siinä vartalossa. 

Vierailija
28/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkään lyhyet hiukset, ja sen perusteella sanon, että miehet ihastuu silmiin.

Vierailija
29/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi mä luulin, että kyse oli höpsöt ja itsepäiset ainoastaan.

Vierailija
30/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just noin. Vaihdoin avioliiton myota tyylin hyvin luonnolliseksi ja rauhalliseksi ja rauhassa olen saanut olla.

Vierailija
31/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihastun kiltteihin naisiin

Jos nainen on yhtään mukiinmenevä ja aistii että olisi mukavaa seuraa, on housuissa havaittavissa selvä nytkähtely. :D

Vierailija
32/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoilla kirjoitti:

Voi hitsi mä luulin, että kyse oli höpsöt ja itsepäiset ainoastaan.

Arhg, itsepäisyys on selvä no no. Ei missään tapauksessa. Yhtä paha kuin tupakanpoltto.

Vierailija
33/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama ei oo mikään kaunein mutta kroppa on hoikka. Kun mulla oli pitkät vaaleat hiukset, sain paljon aloitteita miehiltä. Olin kiinnostava. Sitten leikkasin hiukseni lyhyeksi polkaksi ja värjäsin tummanruskeaksi, kukaan mies ei edes vilkaise.

Vierailija
34/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon vähemmän naisia kuin miehiä, saattaa johtua siitä. Ja monet varatutkin etsii syrjähyppyjä. 

Vierailija
35/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naama ei oo mikään kaunein mutta kroppa on hoikka. Kun mulla oli pitkät vaaleat hiukset, sain paljon aloitteita miehiltä. Olin kiinnostava. Sitten leikkasin hiukseni lyhyeksi polkaksi ja värjäsin tummanruskeaksi, kukaan mies ei edes vilkaise.

Mulla on hoikka kroppa ja pitkät punaiset hiukset. Aloitteita ei ole näkynyt.

Vierailija
36/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihastuu myös pulleisiin naisiin.

Joillain on luonnostaan pyöreyttä. Kurvikkaat on ihan seksikkäitä. Runsas ylipaino on huonompi juttu. Hankalaa sängyssä.

Vierailija
37/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hoikka kroppa ja pitkät punaiset hiukset. Aloitteita ei ole näkynyt.

Kun siirrät katseen kadulla pilvistä meihin maanpäällisiin ja teet itse aloitteen, vaikka hymyilet niin varmasti jotain säpinää saat aikaan.

Vierailija
38/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, on se ihme. Kyllä kaikkien pitäisi ihastua murjottaviin, kiukkuisiin, ylipainoisiin siilitukkaisiin naisiin. On se niin väärin,

Nyt loukkasit kaikkia kouvolatukkaisia ja kananpersekampauksellisia kun unohdit mainita.

Vierailija
39/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tyly, kylmä ja entinen kaunis. Kaksi pöhkörakastunutta aviomiestä, ei sentään yhtä aikaa.

Vierailija
40/46 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi, mutta minuun ei miehet ole ihastuneet edes silloin, kun olin nuori, perusnätti ja ihan hyvävartaloinen. Ilkeä en mielestäni ole ollut enkä hapannaama, mutta jotain sellaista minussa on, että helposti joku tuntematon on tokaissut yllättäen jotain ilkeää. Oon miettinyt, että kun mulla on ollut vaikea suhde isään ja koulussa on kiusattu (juuri mm tästä isästä, koska hän oli jonkin verran tunnettu), niin en osaa olla miesten kanssa ja viestitän tietämättäni jotain outoa tai ärsyttävää, mikä saa miehet reagoimaan tylyllä tavalla.

Onneksi tyttärelläni on mennyt paremmin, hänellä on miespuolisia ystäviä ja on hauska ja sanavalmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi