Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveystarkastus

Vierailija
23.11.2014 |

Töissä olis työterveystarkastus, johon en halua mennä. Voiko työnantaja vaatia sitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus työn saamiseen kuuluu terveystarkastus..silloin on pakko. Mutta yleensä se on etuus, jota tarjotaan. Miksi ihmeessä et halua mennä?

Vierailija
2/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siihen sisältyy virtsanäyte ja oon nyttenkin ihan tööt näistä herkkusienistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis ollut samassa työpaikassa 4 vuotta, ja en ole aiemmin käynyt tämän työnantajan aikana. Viimeksi kun kävin, oli törkeä terkka, joka vaan ihmetteli, miten lihava olen. Joo, ei nappaa.

Vierailija
4/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä kertaa hän on mukava.

Vierailija
5/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet terkat luulevat isoluisia lihaviksi.

Vierailija
6/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:55"]Olen siis ollut samassa työpaikassa 4 vuotta, ja en ole aiemmin käynyt tämän työnantajan aikana. Viimeksi kun kävin, oli törkeä terkka, joka vaan ihmetteli, miten lihava olen. Joo, ei nappaa.
[/quote]
Hän oli vain huolissaan sinun jaksamisestasi. Ylipaino on ylipainoa ja työuraa lyhentävä tekijä.

Vierailija
7/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, puhuiko totta??

Vierailija
8/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:55"]Olen siis ollut samassa työpaikassa 4 vuotta, ja en ole aiemmin käynyt tämän työnantajan aikana. Viimeksi kun kävin, oli törkeä terkka, joka vaan ihmetteli, miten lihava olen. Joo, ei nappaa.
[/quote]
Sitten ei luultavasti ole pakollinen.. Mutta jos on ylipainoa niin silloinhan terveystarkastus oli entistäkin tärkeämpi! Ainakin verenpaineet mitata, kuten myös veren paastoglukoosi ja lipidit.

Vierailija
9/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu työntekijän velvollisuuksiin. Työnantajalle on tärkeää, että terveysongelmat havaitaan ajoissa. Aina välillä sieltä voi tulla osviittaa, mitä kannattaa työympäristössä tai esimerkiksi virkistysrahan käytössä huomioida.

Vierailija
10/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:55"]Olen siis ollut samassa työpaikassa 4 vuotta, ja en ole aiemmin käynyt tämän työnantajan aikana. Viimeksi kun kävin, oli törkeä terkka, joka vaan ihmetteli, miten lihava olen. Joo, ei nappaa.
[/quote]
Hän oli vain huolissaan sinun jaksamisestasi. Ylipaino on ylipainoa ja työuraa lyhentävä tekijä.
[/quote
joo ymmärrän, mutta eipä kiinnostanut muut jutut, kuin syömiseni. Ja jotenkin se asenne oli niin vittumainen... Sai häpeämään itseäni. Ja en tartte luentoa ruokailusta, tämä ei tuntunut uppoavan, jankkas vaan.

Vierailija
11/11 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:58"]Monet terkat luulevat isoluisia lihaviksi.
[/quote]

Jokaisen läskin sisällä on ihan tavallisen kokoiset luut. "Isoluinen" on paskapuhetta Terveisin röntgenhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi