Onko emämunaus laittaa pikkujouluihin tälläset?
Muita ei ole. Tai on crocsit ja lenkkitossut.
Voiko pikkujouluihin laittaa tän tyyliset kengät? Vai onko liian kesäiset? Minkäväriset sukkahousut? Ihon väriset vai mustat?
Käyn niin harvoin missään että olen ihan pihalla pukeutumisasioissa...
http://photos6.spartoo.fi/photos/125/125963/125963_150_A.jpg
Kommentit (40)
Kyllä nyt jokaisella naisella pitäisi olla ihan perus mustat korkkarit. Nuo ovat aika mauttomat, en laittaisi vaikka olisi kesä.
Kun on itsevarma, iloinen olemus niin ei ole väliä mitä päällään kantaa
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:47"]
Kyllä nyt jokaisella naisella pitäisi olla ihan perus mustat korkkarit. Nuo ovat aika mauttomat, en laittaisi vaikka olisi kesä.
[/quote]
Miksi pitäisi?
Oikkumusta ja oranssinpunaiset sandaletit huutaa "hei mulla ei ole muita kenkiä kuin nää ja crocsit!".
Hopean kanssa ok.
Ihan hyvät on- Tosiaan musta mekko tms. ja jotain muuta oranssia (koru, huivi) ja nuo. Joku sanoi, että pitäisi olla ihon värisen sukkikset, mutta voisin kyllä laittaa mustatkin. Jos on kovasti hienompi tilaisuus niin sitten ihonväriset.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:48"]
[/quote]
Suomalaisen naisvalaan lempilause!
... ja samalla suurin valhe.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Miksi pitäisi?
[/quote] tälläisiä tilanteita varten tai siis ne käyvät jokaiseen tilaisuuteen.
On. Ensinnäkin sandaalit on kesäkengät. Toiseksi kenkien, joissa varpaat näkyvät, kanssa ei ikinä käytetä minkäänlaisia sukkahousuja. Miten ihmisellä voi olla tuollaiset kengät, crocsit ja lenkkarit ainoat kengät? oletko ehkä strippari? Nuo näyttää työkengiltäsi. Hae nyt ihmeessä jostain alelaarista mitkä tahansa umpikärkiset kengät, ovat varmasti paremmat kuin nuo.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:32"]Muita ei ole. Tai on crocsit ja lenkkitossut.
Voiko pikkujouluihin laittaa tän tyyliset kengät? Vai onko liian kesäiset? Minkäväriset sukkahousut? Ihon väriset vai mustat?
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:32"]Muita ei ole. Tai on crocsit ja lenkkitossut.
[/quote] Siis sulla on kaapissa kroksit, lenkkarit ja nämä? ehkä käytännöllisin valikoima koskaan :)
Minä en ole löytänyt korkkareita jotka pysyisi jalassa. Ainoastaan tollaisia sandaalimallisia remmillisiä voi pitää tai saappaita. Sellaiset ihan perusavokkaat ei pysy jalassa, jos ne on korkeakorkoiset. On ilmeisesti jotenkin oudon mallinen jalka, kantapää siis nousee kävellessä kengästä. Vaikka millä tyylillä kävelisi. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:01"]
Minä en ole löytänyt korkkareita jotka pysyisi jalassa. Ainoastaan tollaisia sandaalimallisia remmillisiä voi pitää tai saappaita. Sellaiset ihan perusavokkaat ei pysy jalassa, jos ne on korkeakorkoiset. On ilmeisesti jotenkin oudon mallinen jalka, kantapää siis nousee kävellessä kengästä. Vaikka millä tyylillä kävelisi. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
[/quote]
Liian isot kengät saa kannan nousemaan. Voi olla ihan vaan muutamia millejä liian iso (itsellä jotkut kengät voi olla sukka jalassa sopivat, ilman sukkaa nousee kanta), jolloin numeroa pienempi on liian pieni, mutta pohjallinen voi auttaa saamaan pitoa :)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:48"]
[/quote]
Suomalaisen naisvalaan lempilause!
... ja samalla suurin valhe.
[/quote]
Vai että valas :D Olen parikymppinen nuori nainen, ja varsin kaukana valaasta. Minun ei vain tarvitse todistella kauneuttani pukeutumisella.
Ohje pikkujoulupukeutumiseen:
Laita päällesi mitä tahansa. Vedä kalsarikännit ja katso sen jälkeen itseäsi peilistä. Jos näyttää ihan ookoolta, voit käyttää.
Mitä kenkiä sä käytät töissä, vai oletko Crocs-myyjä, puutarhuri, personal trainer tai liikkamaikka? Entä vapaa-ajalla, esim. baarissa, ravintolassa, shoppailemassa, leffassa...
Jos sääret on kunnossa, laittaisin mekon ilman sukkiksia. Kesämeininkiä talven keskelle. Joku voisi pitää ihan suunniteltuna juttuna.
Lukiko kukaan muu, että onko emämunaus laittaa pikkuhousuihin tälläset? Ihmettelin rka, että viitsinkö klikata auki.
Ihan kivat, laita ihmeessä! Ja munkin mielestä toimisi hyvin pikkumustan ja mustien ohuitten sukkisten kanssa. Mukaan musta, kermanvalkoinen tai hopeanharmaa neule jos tulee kylmä. Jos mietit meikkiä niin jotain huulipunaa joka on sävy sävyyn kenkien värin kanssa. Ilman kaulakorua, mutta jos kuitenkin niin joku siro, hopeinen. Jos korvanreiät löytyvät niin kaveriksi näyttävät korvikset, mutta jos valitset pitää kaulakorua niin pienet ja ehkä saman väriset.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Onko mun ihan pakko nyt heti korkkarit ostamaan, kun sää käsket?
T:180cm nainen
Mun mielestä mustat sukkikset avokärkisten kenkien kanssa. Ihonvärisillä sukkiksilla on tarkoitus ikään kuin luoda illuusiota, ettei sukkiksia ole, joten avonaisten kenkien kanssa ne näyttävät kummallisilta. Kun sukkikset ovat paksummat, ne on selkeämmin sellaiset "nyt on sukkikset jalassa" -tyyliä. Kengistä näkyvät ihonväriset sukkikset on yksinkertaisesti kamalat (vaikka AV-mamman evankeliumin mukaan minkään muunlaisia kuin ihonvärisiä sukkiksia ei saa käyttää, mutta se on toinen juttu).