Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyhhyh huuhteluaineen löyhkää

Vierailija
01.10.2021 |

Sukulaisperhe lotraa nähtävästi aika vapaalla kädellä sitä pyykätessään. Ei lähtenyt vielä kahdessakaan pesussa haju vaatteista jotka antoivat. Melkoista tököttiä on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilla on tällä hetkellä pyykinhuuhteluainetta, joka on ihan hirveän voimakkaan hajuista. Ostin sitä pahaa aavistamatta. Minun piti pestä vaatteet kolme kertaa, että sain tuon hajun pois, niin että haisi enää vähän.

Sitten huomasinkin, että pullossa on maininta pitkäkestoisesta tuoksusta.

Minun piti heittää tuo huuhteluaine pois. Jospa sukulaisillasi oli tuota samaa ainetta.

Vierailija
2/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo 10 vuoteen käyttäny huuhteluainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevan pyykin esipesuun/liotukseen väkiviinaetikkaa. Käytän etikkaa myös huuhteluaineen asemesta; raikastaa pyykin ja etikan haju poistuu pyykin kuivuttua. Ei tule turhia kemikaaleja eikä maksa paljon!

Vierailija
4/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh etikoiden hajuja ja niiden hajuja, jotka köyttää erilaisia hajusteettomia ekotuotteita. Olette vain turtuneet pahoille hajuillenne.

Vierailija
5/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I ❤ Comfort

Vierailija
6/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis nyt vaan muut tyypit ne burgerit eikö kysele Mellulta mitä pitäisi tai saisi tehdä. Kyllä kaikki varmaan osaa! Vituttaa tommonen et voinko Mellu tehdä jotain, mä ainakin vaan tekisin omalla tyylilläni.

Vierailija
7/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekis nyt vaan muut tyypit ne burgerit eikö kysele Mellulta mitä pitäisi tai saisi tehdä. Kyllä kaikki varmaan osaa! Vituttaa tommonen et voinko Mellu tehdä jotain, mä ainakin vaan tekisin omalla tyylilläni.

Hups tuli väärään ketjuun

Vierailija
8/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuvat huuhteluaineet on aivan järkyttäviä. Sitten kun niillä vielä yritetään peitellä hometalon löyhkää.

Tuoksuttomalla aineella huuhdeltu ja ulkona kuivattu pyykki on parasta.

Vierailija
9/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin sijauspatjan päällisen pyykkituvassa hajuttomalla pesuaineella ja nyt koko patja löyhkää omo-oksennukselle niin pahasti, että joudun heittämään sen roskiin.

Vierailija
10/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluainetta en käytä. Pyyhkeet menee huonoon kuntoon ja imu kyky ei enää ole pyyhkeessä. Pestyt vaatteet limaa täynnä.

Vierailija
11/11 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Omo, ihan se pyykinpesuaine, ei huuhteluaine, lemppaa sellaiselta, että itsekään en lukuisten omien pesujenkaan jälkeen voinut käyttää kaverilta saatua vaatetta jotka ilmeisesti sillä oli pesty. Tunnistan sen pistävän lemun myös kirppiksillä, ostamatta jää!, ja muuallakin. Kai sen käyttäjät on itse jotain hajuaistittomia tai jo niin turtuneet siihen tyrmäävään hajuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän