Hyhhyh huuhteluaineen löyhkää
Sukulaisperhe lotraa nähtävästi aika vapaalla kädellä sitä pyykätessään. Ei lähtenyt vielä kahdessakaan pesussa haju vaatteista jotka antoivat. Melkoista tököttiä on.
Kommentit (11)
En oo 10 vuoteen käyttäny huuhteluainetta.
Haisevan pyykin esipesuun/liotukseen väkiviinaetikkaa. Käytän etikkaa myös huuhteluaineen asemesta; raikastaa pyykin ja etikan haju poistuu pyykin kuivuttua. Ei tule turhia kemikaaleja eikä maksa paljon!
Hyh hyh etikoiden hajuja ja niiden hajuja, jotka köyttää erilaisia hajusteettomia ekotuotteita. Olette vain turtuneet pahoille hajuillenne.
Tekis nyt vaan muut tyypit ne burgerit eikö kysele Mellulta mitä pitäisi tai saisi tehdä. Kyllä kaikki varmaan osaa! Vituttaa tommonen et voinko Mellu tehdä jotain, mä ainakin vaan tekisin omalla tyylilläni.
Vierailija kirjoitti:
Tekis nyt vaan muut tyypit ne burgerit eikö kysele Mellulta mitä pitäisi tai saisi tehdä. Kyllä kaikki varmaan osaa! Vituttaa tommonen et voinko Mellu tehdä jotain, mä ainakin vaan tekisin omalla tyylilläni.
Hups tuli väärään ketjuun
Tuoksuvat huuhteluaineet on aivan järkyttäviä. Sitten kun niillä vielä yritetään peitellä hometalon löyhkää.
Tuoksuttomalla aineella huuhdeltu ja ulkona kuivattu pyykki on parasta.
Pesin sijauspatjan päällisen pyykkituvassa hajuttomalla pesuaineella ja nyt koko patja löyhkää omo-oksennukselle niin pahasti, että joudun heittämään sen roskiin.
Huuhteluainetta en käytä. Pyyhkeet menee huonoon kuntoon ja imu kyky ei enää ole pyyhkeessä. Pestyt vaatteet limaa täynnä.
No ainakin Omo, ihan se pyykinpesuaine, ei huuhteluaine, lemppaa sellaiselta, että itsekään en lukuisten omien pesujenkaan jälkeen voinut käyttää kaverilta saatua vaatetta jotka ilmeisesti sillä oli pesty. Tunnistan sen pistävän lemun myös kirppiksillä, ostamatta jää!, ja muuallakin. Kai sen käyttäjät on itse jotain hajuaistittomia tai jo niin turtuneet siihen tyrmäävään hajuun.
Markkinoilla on tällä hetkellä pyykinhuuhteluainetta, joka on ihan hirveän voimakkaan hajuista. Ostin sitä pahaa aavistamatta. Minun piti pestä vaatteet kolme kertaa, että sain tuon hajun pois, niin että haisi enää vähän.
Sitten huomasinkin, että pullossa on maininta pitkäkestoisesta tuoksusta.
Minun piti heittää tuo huuhteluaine pois. Jospa sukulaisillasi oli tuota samaa ainetta.