Työnnättekö kivekset
Kommentit (17)
Kuinkas muuten, välillä kiveksien saaminen kortoongin sisään on hieman haastavaa, kumman tiukkoja malle on myynnissä
Pitääkö ne siis runtata myös sisään kun rupean harrastamaan yhdyntää tyttökaverin kanssa?
Lasse 14v
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas muuten, välillä kiveksien saaminen kortoongin sisään on hieman haastavaa, kumman tiukkoja malle on myynnissä
Ei kai kukaan kortoonkeja käytä kakskymmentäkaskkytyksi luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne siis runtata myös sisään kun rupean harrastamaan yhdyntää tyttökaverin kanssa?
Lasse 14v
Pitää jos tyttiksellä rehevän iso vagina.
Voi kun saisikin, on vain niin pidättyväinen.
Eipä ole tullut mieleeni, mutta aivan mahtava idea. Pitää ehdottaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ooo kovin vaikeeta ostaa tarpeeksi isoja. Jostain syystä täällä Suomessakin on vaan tosi paljon kumeja, jotka on itse asiassa tarkoitettu pienimunaisille aasialaisille. Näkeehän sen jo monista kumien nimistäkin kun on tarjolla Sukisukia yms merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ellei halua tulla raskaaksi. Kiveksissä on ne siittiöt.
Pöljä!
- Työnnättekö kivekset vaginaan myös kun panette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija ei taida tietää sitä, että mitä reittiä ne siittiöt matkustaa vaginaan...
Eipä ole tullut kokeiltua, mutta pari filminpätkää oon nähny, joista toisessa kotitekoisessa vanhempi mies tunki kivet kullin kanssa iäkkäämmän naisen pilluun ja toisessa kaupallisessa taas mies nussi pelkästään kiveksillä naista pyllyyn. Näytti kyllä kiihottavalta, kun itse pidän kivesten venyttelystä.
Haluaisin, mutta mun on vaikea saada kiveksiä seisomaan riittävän kovana, että ne sujahtaisi kullin juuresta myös sisään. Onkohan kiveksissäni jotain vikaa?
Itse työnnä kivekset naisen anukseen panemisen ajaksi. Sulkijalihas pitää ne mukavasti siellä.
Kivekset eellä vaIkka heikolle jäälle.
Totuudenpuhuja85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä!
Harvoin osuu näin tyylipuhtaasti omaan nilkkaan.
Emäntä ottaa pussit suuhunsa kun ottaa suihin, eri aikaan tietenkin.