Pidättekö tällaisista miehistä? *linkki*
Painakaa peukkua :)
http://www.buzzfeed.com/ruthyanney/21-man-buns-that-will-ruin-you-for-short-haired-gu-118s9
Olis myös kiva kuulla, millaisia itse olette. Ikä, koulutus, ammatti, asuinpaikka jne. Itse pidän - olen kolmevitonen, helsingin kantakaupungista, akateemisesti koulutettu ja luovassa työssä.
Kommentit (50)
Apua, IHANIA! Hullun komeita mielestäni, ainoat mitkä eivät säväyttäneet, olivat se jolla oli sivut sheivattu, "Ariana Grande" ja Jared Leto. 4 ja 7 ehkä lempparit! Vaikea valita
20, yliopistossa opiskelen ja Tampere
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:01"]
En tykkää. 22v. Pohjois-Pohjanmaa. Tällä hetkellä kahden lapsen kotiäiti.
[/quote]
Niin, eipä tuo oikein normi lestadiolaiselta näytäkään.
No, pidän ja en. Joillekin sopii kivasti, jotkut näyttää Iholla-Eskolta ja jostain syystä se lookki ei iske. Nuo boheemimman näköiset miehet (esim 17) on siis ihania, mutta sellaiset wannabe-rokkikukot ei.
Olen 33v., VTM, oman alan töissä, asun Helsingin keskustassa.
Mun aviomies näyttää tuollaiselta, ja on se kyllä ihana! :)
18! Charmikkaita! T. 27 v. sairaanhoitaja, Uusimaa
Nuorempana joo, nykyään hieman ärsyttää. Liian itsetietoisen oloisia. Ikää 46 v, humanisti, pk-seutu. Mutta siis nuttura on englannin kielessä sama kuin pulla? :)
Vielä kun käsivarret ois vähän lihaksikkaammat ja karvaisemmat. :)
Komeita miehiä kyllä!
Terv. 26-v HR Kampista
Joooo paitsi partaa sais olla vähemmän. Olen 24 v oulusta
En tykkää parrasta, sänki on kyllä ok. 14 oli kyllä kaunis mies!
32 v
Numero 4 jos tulisi vastaan, "putoaisi pikkarit niin lujaa että lattiassa olis kuoppa puolitiessä Kiinaan".
Ihania! Sääli, et oma mies ei oo kiinnostunut pitämään ihanaa pitkää tukkaansa kuin ponnarilla. 26-v, kaupallinen ala, pääkaupunkiseutu.
Pidän parroista, mutta näillä oli omaan makuuni liikaa. Muuten kyllä superkomeita ja tyylikkäitä!
-24v hammaslääkis-opiskelija
Ei sytytä muut ku tuo 4, eikä sekään ole ihan täyskymppi. En kauheesti tykkää parrasta, sänki minustakin jees.
44v, yrittäjä.
Tykkään, mutten parrasta. Sänget kyllä on seksyjä.
KK, lto, 38 v, naimisissa, pääkaupunkiseutu
Tykkäsin melkein kaikista tosi paljon, pari oli liian hintelää mun makuuni. Ikä, koulutus jne. samat kuin AP:llä.
Mä välillä luulin, että tää miesten nutturavillitys oli jo mennyt ohi. Siis nehän oli muotia joskus 2006? Mutta ilmeisesti ovat tehneet taas paluun katukuvaan, vai eikö ne koskaan menneetkään pois muodista? Kertokaa te, jotka paremmin tiedätte.
Tykkäsin niistä miehekkäämmistä, osa oli liian poikamaisia parrasta huolimatta.
Insinööri 29 Hki
En tykkää. 22v. Pohjois-Pohjanmaa. Tällä hetkellä kahden lapsen kotiäiti.