Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoaako sinulla halut heti orgasmin jälkeen?

Vierailija
23.11.2014 |

Olen nanen ja orgasmin jälkeen halut katoaa heti, ja tulee nolo ja hämmentynyt olo. Haluaisin nauttia pidempään mutta jotenkin en osaa. Orgasmin saan todella helposti ja lähes aina. Mikä voisi auttaa kestämään pidempään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katoa, vaan haluaisin 1-2 orkkua vielä lisää samaan kyytiin. Yleensä vaan mies simahtaa ennen ja joudun joko kärvistelemään haluissani tai sitten jatkan omin käsin. Eikä nolota ollenkaan. Kuulostat nuorelta, kuinka vanha olet?

Vierailija
2/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaki tulee monta orgasmia(sillon ku sitä seksiä heruu)... ekan orkun jälkeen seuraavat orkut on kovempia ja järisyttävämpiä kuin se ensimmäinen, mutta mun ukko jaksaa tätänykyään vaivaiset 10min, joten pari saatan ehkä saada siinä ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 35v ja pari lastakin. Mitään järkisyytä nolostelulle ei pitäisi olla. Orgasmin jälkeen paikat menee myös todella helläksi. Mikä siis neuvoksi? ap

Vierailija
4/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne kuin sulla ap!

Vierailija
5/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla aika vähiin menee halut orkun jälkeen ja minä myös saan tosi helposti ja nopeasti ja ilman esileikkejä. Miestä ei haittaa niin ei sitten muakaan. Ei oo nolo vaan tyydytetty olo. 

Vierailija
6/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kenen kanssa on sängyssä. Oman miehen kans yrittää hoitaa homman mahd pian pois alta, toisen kanssa haluaa tuntikausia