Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jKumpaa muistutat enemmän, isääsi vai äitiäsi?

Vierailija
23.11.2014 |

Ominaisuuksiltasi ja ulkonäöltäsi?

Mulla on enemmän äidin vartalo ja kasvonpiirteet. Hiusten väri taas on tullut isän puolelta, sekä äkkipikaisuus. Olen myös todella paljon omaa aikaa vaativa, kuten isäkin. ;-)

Puhetyyli ja ääni on kuin äidilläni. :-O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö äidiltä ja luonne (valitettavasti) isältä.

Vierailija
2/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien huonoimmat ja parhaimmat puolet. Mun vanhemmat on älykkäitä, melko tunteettomia, äkkipikaisia, itsepäisiä, terveitä ja lihaksikkaita mutta lihavuuteen taipuvaisia. Äidiltä punaiset hiukset, isältä kalpea iho ja vaaleat silmät. Olen keskipituinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne suurimmaksi osaksi isältä, samoin kuin hoikka ruumiinrakenne ja tummemmat piirteet. Äidiltä luonteesta pitkävihaisuus ja äkkipikaisuus. Isoveljeni puolestaan muistuttavat enemmän äitiä.

Vierailija
4/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan hirveästi muistuta ulkonäöltäni kumpaakaan vanhemmistani (olen vaalea, he ovat tummia, eivätkä kasvonpiirteenikään ole suoraan kummaltakaan), mutta olen perinyt molemmilta yksittäisiä piirteitä ja ominaisuuksia. Hampaani olen perinyt äidiltäni, alahampaani olivat ihan identtisesti vinossa ennen oikomishoitoja. Käteni ja jalkani ovat tismalleen samanmuotoiset kuin isälläni, tosin tietenkin pienemmät (olen pienikokoinen nainen, missä tulen äitiini, joka on tosin vielä lyhyempi). Vartalotyyppini olen perinyt isäni puolelta. Luonteeltani tulen enemmän isääni kuin äitiini.

Vierailija
5/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kysyn vaikka kavereiltani, että kumpaa muistutan enemmän, niin kukaan ei osaa sanoa :D itse sanoisin, että pään pyöreä ja leveä muoto isältä.. Siniset silmät äidiltä. Kai geenit on hyppineet sukupolvien yli tai jotain :D

Vierailija
6/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti aikalailla molempia, kasvoiltani näytän kuitenkin ehkä enemmän äidiltäni tosin olen perinyt isän nenän..  Luonteeltani olen samanlainen kuin isäni, rauhallinen enkä kovin puhelias mutta läheisempien henkilöiden parissa juttua kyllä tulee. Vältän riitoja niin kauan kuin mahdollista mutta jos joudun riitatilanteeseen jonkun kanssa, niin tällöin olen aikalailla samanlainen äitini kanssa, kädet ristiin ja oma mielipiteeni on ainut eikä kiinnosta kuunnella saatika jatkaa tappelua.

Viinapään olen perinyt selvästikkin äidiltäni.. Krapulaakaan ei tule koskaan

Vierailija
7/7 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin nuorempi ja naispuolinen kopio isästäni. Me näytetään samalta ja luonne on sama, ollaan jopa kiinnostuttu samoista asioista. Me ollaan monen mielestä huvittavan samanlaisia.