Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsavaivat vaivaa 6 viikkoista vauvaamme iltaisella...

Vierailija
03.09.2006 |

Rinnalla syöminenkin yhtä sätkimistä ja heilumista......mitenkään ei oikein hyvä.

Vatsavaivoihin olen jo muutaman viikon antanut säännöllisesti maitohappobakteeri-tippoja. Mikä muu avuksi?

Koliikki edessäkö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla Disflatyliä ja Cuplatonia, auttavat joitakin vauvoja.

Onko iltasyötöt olleet alusta asti samanlaisia? Koliikki alkaa yleensä jo paljon aiemmin, eli siitä tuskin on kyse.

Vierailija
2/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin oli. Alkoi samassa iässä kuin vauvasi nyt on. Pian seurasi myös iho-oireita.

Jos ei muu auta, ala totaaliselle maitodieetille itse. Kaikki maitotuotteet pois, samoin hera ja maitoproteiini pois. Meillä auttoi kahdessa päivässä. Ja itkut olivat tosiaan iltaa kohti pahempia eli ei iltaitku aina koliikkia ole.

Mutta malttia. Voi olla että mitään vikaa ei ole, juttele lääkärin kanssa. Neuvolassa eivät yleensä tiedä mitään näistä jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aiheutti sekä RELA tipat että D tipat oireita vatsaan myös. Jostain syystä maitohapot ei ehkä käy kaikille vauvoille, näin ainakin eräs lääkäri mietiskeli, ei ollut tutkittua tietoa tosin ja uskon muuten itse niiden hyviin vaikutuksiin, koska niistä on paljon tietoa.

Vierailija
4/4 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille ei voi mitään. Rintaraivarit kuuluvat asiaan, älä vielä huolestu mistään allergioista!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi