Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti talvirenkaat.

Vierailija
23.11.2014 |

Melkein 800 €, onko halvat ? vai vetääkö mua linssiin ? Mun autoon kesärenkaat 280 €. Peugeotit molemmilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 2 vuotta vanha vertailu hinnoista, hinnoissa ei ole asennusta, joka jutun mukaan maksaa 60-100 euroa. Tuon perusteella 800 euroa on ihan uskottava summa tänä vuonna, etenkin, jos se on ostanut asennuksenkin.

Miksi epäilet, että vetää sua linssiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole halvat tai kalliitkaan. Hinta riippuu vahvasti renkaiden koosta. Sinun autosi renkaat ovat joko 15 tai 16 tuumaiset. Oletettavasti miehesi auton renkaat ovat 17 tuumaiset. Jostain kumman syystä 17 tuumaiset ovat noin tuplahintaiset verrattuna 16 tuumaisiin. Ja talvirenkaat ovat vähän kalliimmat kuin kesärenkaat. Rengaskoko taas riippuu auton koosta ja merkistäkin.

Jos miehesi on ostanut 16 tuumaiset talvirenkaat tuolla hinnalla, niin silloin ovat kyllä olleet kalliit.

Vierailija
4/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hinta jos vanteet mukana. Pelkiksi renkaiksi kaliit. Citymaasturin talvikumit maksaa tuon verran.

http://rengasjatarvike.com/renkaat/talvirenkaat/

Vierailija
5/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumakooltaan isot renkaat hyvältä merkiltä maksaa helposti jopa 300€ /kpl! Eli mielestäni ihan kohtuuhinnan miehesi on maksanut. Talvirenkaissa ei Suomessa kannata valita niitä halvimpia mahdollisia. Kesärenkaissa ne edullisemmatkin on ihan kelvolliset yleensä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkät renkaat on,pirelli.Mulla pieni pösö ja miehellä isompi. Sanoi,että renkaat maksaa n.500 ja nyt menikin paljon enemmän.Sai vielä asennuksen kaupan päälle kun on tuttu rallikaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan